محمدعلی محمدی با حکم استاندار همدان به عنوان سرپرست جدید فرمانداری همدان معرفی و از خدمات حسین افشاری فرماندار سابق این شهرستان قدردانی شد.
کد خبر: ۹۲۳۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳ 12 December 2020
معرفی سرپرست جدید فرمانداری شهرستان همدان
 
محمدعلی محمدی با حکم استاندار همدان به عنوان سرپرست جدید فرمانداری همدان معرفی و از خدمات حسین افشاری فرماندار سابق این شهرستان قدردانی شد.

به گزارش تابناک همدان؛ فرماندار سابق همدان روز شنبه در این آیین گفت: در مدت ۲۴ ماه گذشته که به عنوان فرماندار وظیفه خدمت رسانی به مردم همدان را بر عهده داشتم، ۱۲ هزار و ۵۰۰ شغل پایدار و ماندگار با ۹ هزار و ۲۰۰ شغل دارای بیمه اجباری در این شهرستان ایجاد شد.

حسین افشاری اظهار داشت: متوسط بیمه شدگان اشتغال در استان همدان ۴۵ درصد است که این آمار در شهرستان همدان ۶۸ درصد ثبت شده است.

وی با بیان اینکه ما در همدان به دنبال ایجاد شغل پایدار بودیم، عنوان کرد: در این مدت ۳۸ واحد تولیدی راکد در سطح شهرستان به چرخه تولید بازگشتند که از مهمترین آن‌ها می‌توان به قارچ نگین و کیمیا پنیر قهاوند اشاره کرد.

افشاری تاکید کرد: در حوزه عمرانی از ۷۶ روستای بالای ۵۰ خانوار، ۴۳ روستا در شهرستان همدان بهسازی و موجب رضایتمندی اهالی این روستا‌ها شده اند.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه عمران شهری نیز ساخت پارک ها، فضای سبز، فرهنگ سرا‌ها و طرح‌های توسعه‌ای شورای شهر و شهرداری‌ها به مناطق کم‌توان و ضعیف برده شد.

فرماندار سابق همدان با بیان اینکه در حوزه امور زیربنایی، کار‌های بی‌نظیری در تاریخ همدان صورت گرفت، ادامه داد: کلینیک امید و مرکز جامع هتلداری با محوریت فرمانداری ساخته شده است

وی اضافه کرد: ۴۳ طرح اولویت دار در دست اقدام است و ماهانه در حال بررسی هستند و برنامه ریزی شده تا بهار سال آینده برنامه به نتیجه برسند.

افشاری با اشاره به اینکه در حوزه مسائل اجتماعی و سیاسی، حاشیه‌ها حذف و امور مربوطه مدیریت شد، تصریح کرد: ۱۴۴ نامزد در انتخابات گذشته نام‌نویسی کردند که در مراحل برگزاری آن، هیچ شکایتی از سوی فردی علیه فرمانداری صورت نگرفت.

وی خاطرنشان کرد: ۱۷ مدیر به صورت سنجیده و حرفه‌ای گری، در سطح شهرستان جا به جا شدند و برای نخستین بار آیین شب یلدا به محیط باز برده شد و آیین گشایش جشنواره بین‌المللی تئاتر کودکان و نوجوانان به خیابان‌ها آورده شد تا نشاط در جامعه ایجاد شود.

فرماندار سابق همدان تاکید کرد: در ارزیابی صورت گرفته در بین ۴۵۰ فرمانداری کشور در سال ۱۳۹۸ همدان رتبه ۱۸ و امسال نیز در بین ۱۰ فرمانداری برتر کشور قرار گرفت.

وی گفت: زمینی به مساحت یک هزار و ۶۰۰ متر مربع در بلوار آیت الله نجفی از شهرداری گرفته شد و در آن ساختمان جدید بخشداری همدان در حال ساخت است.

افشاری ادامه داد: بخشداری مرکزی همدان ۷۶ هزار نفر جمعیت در روستا‌های اطراف را پوشش می‌دهد که امیدواریم این ساختمان یادگار خوبی از دولت برای مردم باشد. 

در این آیین فاطمه حبیبی نیز به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری همدان منصوب و از خدمات محمدرضا پیرودین قدردانی شد.

فاطمه حبیبی پیش از این معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کبودراهنگ را برعهده داشت و سابقه مدیر روابط عمومی و امور بین‌المللی استانداری همدان، مشاور رسانه‌ای استاندار، مسئول روابط عمومی اداره کل اقتصاد و دارایی استان همدان و عضو هیات مدیره خانه مطبوعات را در کارنامه دارد.

همچنین یزدان آزرمی با حفظ سمت دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر، به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان منصوب و از خدمات فائزه ساداتی قدردانی شد.

آزرمی سابقه رییس حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، بخشداری پیرسلمان و معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد را در کارنامه خود دارد.

محمدی پیش از این مدیریت دفتر امنیتی و انتظامی استانداری همدان را بر عهده داشت و سابقه معاونت فرمانداری همدان، بخشدار مرکزی همدان و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری همدان را در کارنامه خود دارد.

حسین افشاری نیز به عنوان سرپرست دفتر روستایی وشورا‌های استانداری همدان منصوب شد.

بر اساس آخرین سرشماری سراسری در سال ۱۳۹۵ شهرستان همدان بیش از ۶۵۱ هزار تن جمعیت دارد و با سه هزار و ۵۲۱ کیلومتر مربع وسعت از ۲ بخش و ۹ دهستان تشکیل شده‌است.
 
منبع : ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار