نشست صمیمی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۳۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰ 10 December 2020
انتقاد رسانه‌ها، به قصد اصلاح و بهبود شرایط است
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان در این نشست که با هدف بررسی زمینه‌های تقویت تعاملات متقابل برگزار شد، ضمن تبریک انتخاب اعضای هیئت مدیره جدید، گفت: تلاش در جهت توسعه فضای خیر و احسان و کمک به نیازمندان در بین آحاد مردم شریف استان، تنها انتظار مجموعه کمیته امداد از رسانه‌ها و مطبوعات است.

به گزارش تابناک همدان؛ پیمان ترکمانه، با بیان اینکه رسانه‌های استان در راستای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و در حوزه‌های مختلف نیز توفیقات خوبی بدست آورده‌اند، افزود: جا دارد از تعامل سازنده و موثر رسانه‌ها با نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه مشارکت‌های مردمی قدردانی نمایم که مصداق بارز آن، فعالیت مرکز نیکوکاری رسانه استان و هیئت زینبیون فعالان رسانه‌ای استان در همین مسیر است.

وی ابراز امیدواری کرد این روند بیش از پیش مورد توجه اهالی مطبوعات و رسانه‌های استان قرار گیرد و گفت: همه آحاد مردم باید بر اساس آیه شریفه" وَ فِی أَمْوَالِهِمْ حَقٌّ لِّلسَّائِلِ وَ الْمَحْرُومِ " در رفع محرومیت و فقر تلاش نمایند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در پایان با اشاره به اینکه در حوزه رسانه، فعالان رسانه‌ای می‌توانند با قلم موثر خود خط و مشی جامعه‌ای را تغییر داده و به سمت رستگاری سوق دهند گفت: به نظر می‌رسد حقی که برای اصحاب رسانه در این آیه شریفه آماده است؛ همین قلم‌هاست که می‌تواند در التیام درد نیازمندان بسیار موثر واقع شود.

در ادامه این نشست، رییس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان همدان با تاکید بر ایجاد و حفظ تعامل دو سویه بین خانه مطبوعات و تمامی دستگاه‌های اجرایی، یادآور شد: انتقاد رسانه‌ها، به قصد اصلاح و بهبود شرایط است و مدیران اجرایی در بخش‌های مختلف حاکمیتی و دولتی نباید راه را بر انتقاد سازنده‌ی رسانه‌ها ببندند.

اشکان یوسفی افزود: البته نگاه رسانه‌های استان همدان به مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره)، یک نگاه حمایتی است و همواره خود را یار و یاور کمیته می‌دانند و در زما‌نهای مختلف نیز این همراهی را اثبات کرده‌اند.

وی کمیته امداد را نهادی خدمت‌رسان، مورد اعتماد مردم، برآمده از بطن انقلاب و مزین به نام حضرت امام (ره) دانست و گفت: کمیته امداد خدمات بی‌نظیری در راستای رفع محرومیت و توجه به اعتلای کرامت انسانی بخش آسیب‌پذیر جامعه انجام داده و با اشاعه فرهنگ پسندیده احسان و انفاق فضای عمومی جامعه را تلطیف نموده است.

یوسفی در پایان افزود: از آنجا که رسانه‌ها و اهالی مطبوعات در ایام اپیدمی بیماری کرونا، آسیب‌های زیادی دیده‌اند، توجه ویژه به وضعیت معیشتی اصحاب رسانه استان، اولویت اصلی هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات است.

گفتنی است در این نشست غلامرضا فریدونی، فرشید گل‌محمدی، زهره پوروهابی، مهرداد حمزه و محمدرضا خوش‌گفتار دیگر اعضا هیئت مدیره نکته‌نظرات و پیشنهادات خود را در راستای تعامل هرچه بیشتر خانه مطبوعات با کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار