فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه اقدامات پلیس نهاوند در راستای پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد؛ گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی نیز در ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان به اجرا درآمده است.
کد خبر: ۹۲۰۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳ 01 December 2020
به گزارش مهر سرهنگ احمد ساکی پیرامون اقدامات پلیس نهاوند طی هفته اول آخر ماه گفت: پلیس نهاوند با اولویت قرار دادن حوزه‌های مختلف مأموریتی و انتظامی و به منظور دستیابی به ارتقا سطح امنیت و آرامش منطقه اقدامات خود را با استفاده از ظرفیت پلیس‌های تخصصی به مرحله اجرا درآورد.

وی به دستگیری ۹۰ نفر در حوزه جرایم مختلف از جمله سرقت، مواد مخدر، قاچاق اشاره کرد و گفت: در این مدت ۳۰ مورد بازدید و کنترل واحد‌های صنفی و اخطار و پلمب چهار واحد صنفی و توقیف ۱۶ دستگاه خودرو متخلف صورت گرفته است.

سرهنگ ساکی بیان کرد: کشف ۳۳ هزار و ۹۰۰ نخ سیگار قاچاق، شش هزار و ۴۱۵ کیلوگرم گردوی قاچاق، دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۱۰ کیلو و ۲۳۷ گرم انواع مواد مخدر از جمله کشفیات مأموران انتظامی در انجام مأموریت‌ها و طرح‌های صورت گرفته طی هفته اول آذر ماه امسال بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه اقدامات پلیس نهاوند در راستای پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد؛ گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی نیز در ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان به اجرا درآمده است.

وی تاکید کرد: اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی به منظور افزایش سطح امنیت و احساس امنیت عمومی و کشف جرایم به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های مأموریتی و اجرایی در دستور کار پلیس شهرستان نهاوند قرار دارد.

وی افزود: در این راستا پلیس نهاوند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تدوین طرح انتظامی در راستای اجرای طرح‌های جامع منطقه‌ای طی ۷۲ ساعت گذشته یک مرحله از طرح ارتقا امنیت اجتماعی در حوزه‌های مختلف جرم را با استفاده از ظرفیت و توانایی یگان‌های عملیاتی و اجرایی به مرحله اجرا درآورد.

سرهنگ ساکی عنوان کرد: در این طرح اولویت بندی جرایم و همچنین اشرافیت اطلاعاتی توسط یگان‌های مجری طرح مد نظر قرار گرفت که از مهمترین دستاورد‌های این طرح می‌توان به کشف ۳۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون ریال، کشف پنج فقره انواع سرقت و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، توقیف ۱۰ دستگاه موتور سیکلت و شش دستگاه خودروی متخلف و مزاحم و دستگیری سه سارق و ۱۴ متهم در حوزه‌های مختلف جرم از جمله خرده فروشی مواد مخدر و قاچاق اشاره کرد.

اجرای طرح جامع عملیاتی مبارزه با سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند به اجرای طرح جامع عملیاتی مبارزه با سرقت و کشف ۵۰ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری ۱۸ نفر سارق توسط پلیس آگاهی شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت طی چند ماه اخیر تیم ویژه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان تشکیل و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی و همچنین بکارگیری توان و امکانات سازمانی و بر اساس شواهد و ادله و بررسی‌های شبانه روزی تکمیلی طی سه هفته گذشته ۱۸ نفر سارق موتورسیکلت در نهاوند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و در عملیات‌های موفق و منسجم جداگانه ای؛ همه آنان را دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند.

سرهنگ ساکی عنوان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های فنی پلیس به ارتکاب ۵۰ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند که با راهنمایی متهمان موتورسیکلت‌های سرقتی کشف شد.

وی افزود: در این راستا پرونده قضائی تشکیل و اقدامات قانونی برای تحویل موتورسیکلت‌های کشف شده به مالباختگان در حال پیگیری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار