منَ‌المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا در میان مؤمنان مردانی هستند که برسر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستادند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
کد خبر: ۹۱۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹ 27 November 2020
منَ‌المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا 
در میان مؤمنان مردانی هستند که برسر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستادند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

به گزارش تابناک همدان؛ ترور ناجوانمردانه و شهادت مظلومانه دانشمند برجسته کشورمان، دکتر محسن فخری‌زاده، بار دیگر موجی از اندوه توأم با نفرت از تروریست‌ها را در قلوب ایرانیان نهاد و صدالبته نشان داد که پیشرفت، توسعه و اعتلای نام ایران اسلامی، خار چشمی در چشم معاندان و کوردلانی است که کمر بر تخریب و تضعیف کشورمان بسته‌اند و بدون‌شک این آرزو را به‌گور خواهند برد.
 
اصحاب رسانه و مطبوعات استان همدان، دوشادوش ملت شهیدپرور و انقلابی ایران، ضمن محکومیت این اقدام پلید و ددمنشانه، اعلام می‌دارد که این اتفاقات نه‌تن‌ها لحظه‌ای حرکت پرسرعت پیشرفت را متوقف نخواهدساخت، بلکه ما را در پیگیری و تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مصمم‌تر خواهد کرد.
 
ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، خانواده معزز این شهید بزرگوار، همکاران ارجمند ایشان و آحاد ملت ایران، از خداوند متعال توفیقات روزافزون برای همه آنانی که دل در گرو این مرزوبوم داشته و خویشتن خویش را وقف آبادانی این خاک کرده‌اند، مسئلت داریم.
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار