تفاهمنامه همکاری بین شهرداری همدان و اداره کل نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه سازمنعقد شد.
کد خبر: ۹۱۸۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ 24 November 2020


تفاهمنامه همکاری بین شهرداری همدان و اداره کل نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز منعقد شدِ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان همدان:در راستای اجرای طرح آجر_ به_ آجر و مشارکت خیرین نیکوکار و نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی در امر مقدس مدرسه سازی تفاهم نامه‌ای فی مابین شهرداری شهر همدان و مجمع خیرین مدرسه ساز و اداره کل نوسازی در خصوص احداث مدرسه‌ای در شهرهمدان به نام شهدای شهرداری همدان منعقد گردید.

تفاهمنامه همکاری بین شهرداری همدان و اداره کل نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز با حضور ریاست شورای شهر همدان، نایب رییس شورا و شهردار همدان و نیز با حضور شهرداران مناطق یک، دو و سه شهر همدان جلسه‌ای درراستای مسئولیت اجتماعی و تبیین طرح آجر به آجر و کمک به مدرسه سازی ازسوی نهاد‌های دولتی تشکیل گردید.

در این جلسه مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان از نیت خیرخواهانه و توجه به ضرورت امر مدرسه سازی توسط شهرداری همدان و شورای اسلامی شهرهمدان تقدیروتشکر نموده و در خصوص طرح آجر به آجر و مشارکت همه آحاد مردم و نهاد‌های دولتی و غیردولتی مطالبی را ایراد نمودند. در ادامه آقای فراهانی رییس هیات مدیره و مجمع خیرین این حرکت را یک مسئولیت اجتماعی در راستای طرح مورد نظر و کمک به مدرسه سازی دانسته و ضمن امیدواری خواستار کمک نهاد‌های دیگر استانی به تبعیت از شهرداری محترم همدان در این راستا شدند.

همچنین مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز ضمن تشریح روند کار جهت تغییر کاربری زمین موردنظر و ارایه مدارک ومستندات کامل جهت این کار از تمامی عزیزانی که در این نیت خیر شریک بوده و قدمی را برای تسریع درانجام مراحل اداری این پرونده برداشته تقدیر و تشکر نمودند.

در ادمه جناب آقایان صوفی شهردار شهر همدان و جناب آقای عسگریان رییس شورای شهر همدان و همچنین آقای کاووسی نایب رییس شورای شهر همدان در خصوص نحوه تغییر کاربری زمین اهدایی خانم منصوره زاهدی به مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان جهت فروش زمین مذکور و احداث مدرسه از عایدات فروش این زمین در استان و سطح شهر همدان مطالبی را به سمع ونظر اعضاء حاضر در جلسه رساندند.

در این جلسه تفاهم نامه‌ای فی مابین شهرداری شهر همدان و مجمع خیرین مدرسه ساز و اداره کل نوسازی در خصوص احداث مدرسه‌ای در شهرهمدان به نام شهدای شهرداری همدان به شرط تغییر کاربری و فروش زمین اهدایی خانم منصوره زاهدی، منعقد گردید؛ و مقرر گردید که شهرداری همدان در خصوص تغییر کاربری این زمین اقدامات لازم را مبذول فرمایند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار