اجرای طرح های جدید محدودیت کرونایی آسیب شناسی و اصلاح طرح های قبلی است.
کد خبر: ۹۱۸۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ 24 November 2020
اجرای طرح های جدید محدودیت کرونایی آسیب شناسی و اصلاح طرح های قبلی است.
 
به گزارش تابناک همدان، فرماندار شهرستان همدان در برنامه زنده طرح جامع مدیریت هوشمندانه محدودیت‌های کرونایی شبکه همدان گفت:  تک تک افراد سفیر مراقبت از خود و سلامت جامعه هستند و در پیشگیری از شیوع بیماری می‌توانند ایفای نقش نمایند.

حسین افشار گفت: از جمله نقاط قوت طرح جدید محدودیت‌ها آسیب شناسی و اصلاح طرح‌های قبلی است.

وی افزود: طرح جدید محدودیت‌ها سه محور اصلی دارد: کاهش تردد‌ها با هدف جلوگیری از انتقال و جابجایی جمعیت به نقاط مختلف، جلوگیری از تردد شبانه با هدف کاهش میهمانی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی به عنوان مهمترین عامل ابتلا در شرایط کنونی و تعطیلی کسب و کار‌های غیر ضروری و بازار‌های موقت با هدف کاهش اجتماعات است. 

افشار  از همکاری اصناف همدان، بساط گستران و مشاغل غیر ضروری که علیرغم مشکلات اقتصادی در جهت سلامت جامعه همکاری مطلوبی دارند قدر دانی کرد و افزود: ادارات و دستگاه‌های اجرایی غیر ضروری طبق دستورالعمل در شرایط فعلی حداکثر می‌توانند از یک سوم کارکنان در محل کار استفاده کنند.

 وی خاطر نشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی تا حد امکان نسبت به دورکاری و ارایه خدمات غیر حضوری و کاهش کارکنان خود در محل کار اقدام کنند. و از مردم شریف هم می‌خواهیم برای کار‌های غیر ضروری در این وضعیت تادحد امکان به ادارات مراجعه نکنند.

 افشار گفت: تاکسی‌های اینترنتی شامل اعمال محدودیت‌های تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد نمی‌شوند و در کنار سایر خودرو‌های عمومی می‌توانند فعالیت داشته باشند.

وی در چایان تصریح کرد: علیرغم فعال بودن عرضه کنندگان مواد غذایی حتی المقدور مردم به مراکز پرتردد مثل بازار میوه سر گذر کمتر مراجعه کنند. حدود ۹۰ درصد مردم و اصناف محدودیت‌های اعلام شده را رعایت و همراهی می‌کنند که خاضعانه تشکر می‌کنم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار