سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان نیز با اشاره کمبود شیر هیدرانت به‌ویژه در شهرک‌ها و مناطق دور از مرکز شهر همدان، از خرید ۲۵ شیر هیدرانت جدید خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶ 22 November 2020
به گزارش  مهر؛ سید مسعود عسگریان  در کمیسیون خدمات شهری همدان گفت: به‌منظور ماهیت کار و شرایط حاکم بر کار نیرو‌های انسانی سازمان آتش‌نشانی، مدیران عامل، اشراف خوبی نسبت به شرح وظایف و حیطه نظارتی خود داشته و عمل می‌کنند.

عسگریان افزود: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان در زمره مجموعه‌های ممتاز و منضبط در حوزه کاری و مالی شناخته می‌شود.

وی اظهار کرد: تخصص و تبحر مهمترین مباحثی است که در این سازمان به چشم می‌خورد؛ اما امیدواریم روزبه‌روز بر کیفیت و کارآمدی آنان افزوده شود ضمن اینکه علاوه بر تخصص و تبحر، تجهیز امکانات مورد نیاز و ماشین‌آلات مورد نیاز این مجموعه نیز ضرورت دارد که به‌عنوان مهم‌ترین الزامات ارتقای کیفیت و سرعت بخشی به خدمت رسانی محسوب می‌شود.

عسگریان با بیان اینکه در سه سال گذشته تمامی پیشنهادات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان در حوزه تجهیز امکانات مصوب می‌شد؛ اما محقق نمی‌شدند؛ ابراز امیدواری کرد: با پیگیری‌های مدیرعامل جدید سازمان و توجه مدیران شهری، هرساله تجهیزات و خرید اقلام مورد نیاز این مجموعه به‌روز شوند تا در هنگام بحران بتوانند در راستای حفظ جان و مال شهروندان همدانی یاری برسانند.

وی همچنین با تأکید بر ضرورت ایمن‌سازی بافت بازار تاریخی شهر همدان، گفت: استقرار کانکس آتش‌نشانی مجهز به تجهیزات ایمنی و امداد در بازار همدان باید لحاظ شود.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان نیز با اشاره کمبود شیر هیدرانت به‌ویژه در شهرک‌ها و مناطق دور از مرکز شهر همدان، از خرید ۲۵ شیر هیدرانت جدید خبر داد.

صادق پورسینا افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعداد شیر‌های هیدرانت به ۲۰۰ رسیده و مشکل کمبود شیر هیدرانت در شهر همدان برطرف خواهد شد.

وی بر لزوم ایجاد راه‌بند‌های متحرک در ورودی‌های پیاده‌راه‌های بوعلی و اکباتان تأکید کرد و گفت: احداث کانکس‌های مجهز به لوازم و تجهیزات اطفای حریق در این مناطق از برنامه‌های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار