فرماندار شهرستان نهاوند افزود: اجرای این محدودیت‌ها همانطور که باعث شد شرایط قرمز را پشت سر بگذاریم، کمک می‌کند که به سمت بهبود شرایط و خروج از شرایط نارنجی برویم.
کد خبر: ۹۱۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷ 21 November 2020
به گزارش  فارس از نهاوند مراد ناصری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اعمال محدودیت‌های دوهفته‌ای سراسری، شهرستان نهاوند آماده اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی از روز اول آذرماه است.

وی گفت: تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، مبنی بر اجرای طرح جامع محدودیت‌های هوشمند از شنبه در شهر‌های با وضعیت نارنجی انجام می‌شود که نهاوند آمادگی کامل را برای اجرای این محدودیت‌ها دارد.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: اجرای این محدودیت‌ها همانطور که باعث شد شرایط قرمز را پشت سر بگذاریم، کمک کی کندکه به سمت بهبود شرایط و خروج از شرایط نارنجی برویم.

وی با تأکید به مردم در خصوص ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود: شرایط فعلی بسیار شکننده است و اگر مردم همراهی نکنند وضعیت به سمت قرمز و حتی بدتر خواهد رفت لذا برای تحقق این مهم مستلزم همراهی و مشارکت مردم هستیم.

ناصری افزود: طبق مصوبه اخیر ستاد ملی کرونا علاوه بر اینکه ماشین‌های دارای پلاک‌های غیر بومی حق ورود به شهرستان را تا دو هفته ندارند از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد تردد خودرو‌های بومی در سطح شهرستان ممنوع بوده و خاطیان نیز جریمه می‌شوند.

وی در پایان تاکید کرد: تا زمانی که از شرایط نارنجی خارج نشویم و به سمت وضعیت زرد و سفید حرکت نکنیم این محدودیت‌ها ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار