علی خلیلی به عنوان بخشدار جدید بخش شراء معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱ 19 November 2020

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
با قدردانی از خدمات ابراهیم مولایی نیا در بخشداری شراء، علی خلیلی بعنوان بخشدار جدید این بخش معرفی شد.

به گزارش تابناک همدان، در نشستی با حضور مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری همدان، معاون سیاسی امنیتی فرماندار، امام جمعه سابق و فعلی قهاوند با قدردانی از خدمات ابراهیم مولایی نیا در بخشداری شراء، علی خلیلی بعنوان بخشدار جدید این بخش معرفی شد.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار همدان در این نشست گفت: مردم شهید پرور بخش شراء در صحنه‌های گوناگون انقلاب اسلامی همواره مجاهدت، زحمات بی بدیل و حضور فعالانه داشته اند. 

محمد رضا پیرودین با بیان اینکه وسعت بخش قهاوند از ۴ شهرستان ما در استان بیشتراست افزود: این منطقه دارای استعداد‌های قابل توجهی است که امیدواریم با توان بیشتر شاهد رشد و توسعه روزافزون و زدودن چهره محرومیت از روستا‌های این بخش باشیم.

وی اضافه کرد: متاسفانه تحریم‌های ظالمانه و کاهش منابع اعتباری از یکسو و شیوع ویروس کرونا از سوی دیگر ما را با شرایط خاصی مواجه کرده که باعث افزایش فشار مشکلات اقتصادی بر مردم شده است.

پیرودین از اجرای دو پروژه مهم و تاثیر گذار در بخش شراء خبرداد و اظهار کرد: عملیات اجرایی گاوداری ۶ هزار راسی شستا و مجتمع کشت و صنعت یاس در این منطقه با سرمایه گذاری بخش خصوصی آغاز شده است که می‌تواند در آینده این منطقه بسیار موثر باشد.

معاون سیاسی فرماندار همدان با قدردانی از خدمات بخشدار قبلی این بخش گفت: امیدواریم بخشدار جدید این منطقه نیز با تعامل و حمایت همه جانبه بتواند در راستای خدمت به مردم شریف بخش شراء موفق عمل کند.

ابراهیم مولایی نیا پس از ۶ سال خدمت در سمت بخشدار شراء به بازنشستگی نایل آمد و علی خلیلی، دارای سوابق مدیریتی و اجرایی در شهرداری‌های بهار، کبودراهنگ و همدان بعنوان بخشدار جدید بخش شراء معرفی شد.

 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار