همزمان با آغاز هفته بسیج صورت گرفت:
همزمان با آغاز هفته بسیج و چهل و یکمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین، جمعی از بسیجیان صنعت آب و برق استان همدان به ارتفاعات الوند صعود کردند.
کد خبر: ۹۱۷۹۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶ 20 November 2020

همزمان با آغاز هفته بسیج و چهل و یکمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین، جمعی از بسیجیان صنعت آب و برق استان همدان به ارتفاعات الوند صعود کردند.
 
به گزارش تابناک همدان، مسئول شورای هماهنگی بسیج صنعت آب و برق استان همدان با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز هفته بسیج و چهل و یکمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین، جمعی از بسیجیان صنعت آب و برق استان همدان به ارتفاعات الوند صعود کردند.

هاشم رازقی با اشاره به اینکه برنامه‌های متعددی توسط بسیج صنعت آب و برق استان در هفته بسیج اجرا خواهد شد اظهار داشت: یکی از برنامه‌های هفته بسیج امسال صعود به ارتفاعات الوند بوده است که بسیجیان پس از صعود به ارتفاعات با حضور در یادمان شهدای گمنام دشت میشان، با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

مسئول شورای هماهنگی بسیج صنعت آب و برق استان همدان یادآور شد: فضاسازی محیطی، گردهمایی سراسری مدیران عامل و فرماندهان بسیج صنعت آب و برق کشور با حضور وزیر محترم نیرو از طریق ویدئو کنفرانس، تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع سلامت، قدردانی از کادر درمانی استان و تجدید میثاق با شهدا و حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی، طرح اهداء موبایل و تبلت به دانش آموزان نیازمند، تقدیر از بسیجیان نمونه و نشست بصیرتی از طریق ویدئو کنفرانس از دیگر برنامه‌های این شورا در هفته بسیج است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار