فرماندار همدان با بیان اینکه تردد خودرو‌ها در سطح شهر از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد ممنوع است، عنوان کرد: رفت و آمد خودرو‌ها به صورت هوشمند کنترل می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷ 18 November 2020
به گزارش تسنیم حسین افشاری در همدان، از اجرای مجدانه محدودیت‌های جدید کرونایی در سطح شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در این مرحله از اعمال محدودیت‌ها اختیارات بیشتری به استان و شهرستان داده شده است.

وی باتاکید بر اینکه محدودیت‌های کرونایی از اول آذر ماه عملی می‌شود، تصریح کرد: محدودیت‌ها در سه سطح ترددها، تجمعات و تعطیلی اصناف و برخی واحد‌ها به اجرا در می‌آید.

فرماندار همدان با بیان اینکه تردد خودرو‌ها در سطح شهر از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد ممنوع است، عنوان کرد: رفت و آمد خودرو‌ها به صورت هوشمند کنترل می‌شود.

افشاری با تاکید بر اینکه وضعیت شهرستان همدان قرمز است و روند مبتلایان کرونا افزایشی است، گفت: برگزاری هرگونه تجمع، همایش، میهمانی، مراسم عزا و عروسی ممنوع است و در صورت مشاهده و گزارش برخورد قضایی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه به غیر از اصناف ضروری و فروشگاه‌های عرضه مایحتاج ضروری مردم، مابقی اصناف و بازار به مدت دو هفته تعطیل اعلام شده است، اظهار داشت: بازار روز و بساط گستران نیز اجازه فعالیت ندارند.

فرماندار همدان با اشاره به نقش دورهمی‌های خانوادگی در افزایش آمار ابتلا به کرونا، تصریح کرد: از مردم تقاضا داریم برای کمک به عبور از بحران و موج خطرناک کرونا در خانه بمانند و به هیچ عنوان دور هم جمع نشوند.

افشاری با بیان اینکه خوشبختانه ۸۰ درصد مردم شهرستان از ماسک استفاده می‌کنند، گفت: امیدواریم با رعایت سایر توصیه‌ها بویژه پایان دادن به رفت و آمد‌های خانوادگی شاهد روند کاهشی شیوع ویروس و سیر نزولی بیماری باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار