هفتمین مرحله توزیع اقلام بهداشتی در بین کارکنان نیروگاه شهید مفتح
کد خبر: ۹۱۷۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷ 17 November 2020

هفتمین مرحله توزیع اقلام بهداشتی در بین کارکنان نیروگاه شهید مفتح

 به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح، معاون مالی و پشتیبانی نیروگاه شهید مفتح ضمن اعلام این خبر گفت: همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا و لزوم پیشگیری و مقابله همگانی با این ویروس و اهمیت سلامت کارکنان نیروگاه شهید مفتح و خانواده‌های کارکنان، هفتمین مرحله توزیع اقلام بهداشتی در بین کارکنان این مجموعه انجام شد.

بیژن مدبری افزود: در هفتمین مرحله از توزیع اقلام بهداشتی تعداد ۵٠ عددماسک طبی، یک بطری مایع ضدعفونی دست به همراه یک عدد اسپری ضدعفونی کننده دست به هر یک از همکاران تحویل گردید.

مدبری تصریح کرد: در شش مرحله قبلی افزون بر ۷ هزار و ۷٠٠ بطری یک لیتری محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح، ۵۰۰ عدد ژل ضدعفونی کننده و ۴۵ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک و ۲ هزار و ۲٠٠ بسته دستکش یکبار مصرف در بین کارکنان توزیع شده است.

وی در ادامه بیان کرد: عملیات ضدعفونی و گندزدایی تمامی ساختمان‌های نیروگاه پس از ساعات کار پرسنل و شارژ مخازن محلول ضدعفونی کننده در سطح این مجموعه در سه روز از هفته توسط اداره خدمات انجام می‌گیرد.

معاون مالی و پشتیبانی نیروگاه در پایان افزود: نیروگاه شهید مفتح علاوه بر حفظ آمادگی تولید در عرصه مقابله با ویروس کرونا در کنار مردم عزیز و جامعه سلامت کشور ایستاده است و در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی خود تا کنون بیش از ۳۰۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده را در بین مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین ادارات و سازمان‌های استان همدان توزیع کرده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار