فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با راهنمایی سارقان محل‌های سرقت بازسازی، مالباختگان شناسایی و نامبردگان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
کد خبر: ۹۱۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱ 17 November 2020
یه گزارش مهر سردار سلمان امیری اظهار کرد: به دنبال افزایش سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهر همدان و نارضایتی شهروندان از این موضوع، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان همدان قرار گرفت.

وی افزود: با تجمیع پرونده‌های متشکله و مطالعه دقیق آنها، پیک سرقت‌ها مشخص و کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت، اقدامات گسترده‌ای پیرامون شناسایی و دستگیری سارقان انجام دادند.

سردار امیری بیان کرد: با بکارگیری شگرد‌های پلیسی و بررسی دوربین‌های مدار بسته در تعدادی از صحنه‌های سرقت، تصویر سارقان در اختیار اکیپ‌های گشتی پلیس آگاهی و کوپ تابعه قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در این راستا اکیپ گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودرو سواری زانتیا فاقد پلاک که به صورت چراغ خاموش در حال حرکت بود مشکوک شدند که راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس اقدام به فرار کرد.

وی افزود: با اقدامات فنی این خودرو متوقف شد و در بازرسی از آن، چهار دستگاه ضبط و پخش خودرو به مارک‌های مختلف کشف و دو متهم در این خصوص دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سردار امیری بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی به ۲۰ فقره سرقت داخل خودرو در نقاط مختلف شهر همدان اعتراف کردند و با راهنمایی آنان، یک خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با راهنمایی سارقان محل‌های سرقت بازسازی، مالباختگان شناسایی و نامبردگان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار