محمد کبیری در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران کل استان‌ها و سرپرستی شعب بانک توسعه تعاون و نمایندگان صندوق ضمانت که با هدف وحدت رویه تامین منابع مالی در محل وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی برگزار شد، بر محور‌های توسعه نوآوری و شفافیت تاکید کرد. 
کد خبر: ۹۱۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 14 November 2020

کبیری از تشکیل کمیته رفع موانع مالی و اعتباری تعاونی‌ها خبر داد.
 
به گزارش تابناک همدان؛ محمد کبیری در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران کل استان‌ها و سرپرستی شعب بانک توسعه تعاون و نمایندگان صندوق ضمانت که با هدف وحدت رویه تامین منابع مالی در محل وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی برگزار شد، بر محور‌های توسعه نوآوری و شفافیت تاکید کرد. 

وی همچنین توسعه بازار در خصوص خطوط اعتباری تعیین شده برای توسعه کسب وکار‌های تعاونی در حوزه‌های دانش بنیان و نوآوری، واحد‌های تولیدکننده کرونا، مسکن، توسعه عمران شهرستانی و جذب این قبیل اعتبارات تا پایان سال را مورد تاکید قرار داد. 

در این جلسه همچنین حجت اله مهدیان و مهدی حسین نژاد مدیران عامل بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون ضمن ارایه گزارشی از روند اعتبارات جاری در دو موسسه یادشده بر هم افزایی بیشتر بانک توسعه و صندوق با محوریت ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کردند. 

در ادامه جلسه پس از ارائه گزارش مدیران مناطق ۶ گانه کشوری و بحث و تبادل نظر در این خصوص دستورالعمل کمیته رفع موانع مالی و اعتباری تعاونی‌ها به امضا رسید.

این جلسه به منظور بررسی و پایش فضای کسب وکار شرکت‌های تعاونی و اهمیت و ضرورت هماهنگی‌های لازم با حوزه صف و استان‌ها درخصوص کمک به رفع موانع و مشکلات اعتباری تعاونی‌ها برگزار شد.

درادامه جلسه احمدتوصیفیان مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان همدان به نمایندگی از مناطق غرب کشور ضمن تبریک رتبه نخست معاونت تعاون در بین معاونت‌ها در جشنواره شهید رجایی در خصوص سه رویکرد اصلی معاونت ۱- شفاف سازی ۲- توسعه نواوری و تشکیل تعاونی‌های اشتغالزاو ۱۱ شاخص تعیین شده مواردی را مطرح نمودند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار