ئیس شورای شهر همدان در ادامه با اشاره به ضرورت برگزاری جلسات شورا به صورت ویدئوکنفرانس با توجه به شرایط بحرانی کرونا و وضعیت قرمز افزود: باید جلسات شورا به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شود.
کد خبر: ۹۱۶۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹ 15 November 2020

به گزارش فارس، سید مسعود عسگریان در پنجاه‌وششمین صحن شورای شهر همدان اظهار کرد: پس از گذشت حدود یک سال و نیم از توقف پروژه سایت‌موزه میدان امام (ره)، شهرداری منطقه یک بر اساس مجوز شورای شهر و پیش‌بینی اعتبار برای به‌کارگیری پیمانکار این پروژه شهری اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه پیمانکار در حال حاضر مشغول به کار است از بازدید از پروژه در روز‌های آینده خبر داد و گفت: شهرداری تأخیر ۳ ساله ادارات کل راه‌وشهرسازی و میراث فرهنگی را جبران کند و برای تسریع در روند اجرایی این پروژه اثرگذار، اقدامات سریعی را در دستور کار داشته باشد.

رئیس شورای شهر همدان در ادامه با اشاره به ضرورت برگزاری جلسات شورا به صورت ویدئوکنفرانس با توجه به شرایط بحرانی کرونا و وضعیت قرمز افزود: باید جلسات شورا به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شود.

وی با بیان اینکه حفظ سلامت و ایمنی مردم در مقابل وضعیت نابسامان کرونایی، باید اولویت باشد و سپس رسیدگی به امور مردم مورد توجه قرار گیرد تأکید کرد: باید برای ملاقات عمومی ارباب‌رجوع نیز تدابیری در نظر گرفته شود تا به صورت تلفنی و خارج از ساختمان شورا در فضایی کار‌ها درست دنبال شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار