استاندار همدان:
استاندار همدان گفت: انتصاب بانوان توانمند در پست‌های مدیریتی در دستور کار ما قرار دارد و این موضوع در این استان به خوبی رعایت می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳ 06 November 2020
استاندار همدان گفت: انتصاب بانوان توانمند در پست‌های مدیریتی در دستور کار ما قرار دارد و این موضوع در این استان به خوبی رعایت می‌شود.

به گزارش تابناک همدان؛ سیدسعید شاهرخی در آیین معارفه مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور با تاکید بر سهم نابرابر زنان از مناصب مدیریتی در گذشته افزود: شناسایی بانوان توانمند و انتصاب آنان در پست‌های مدیریتی از سیاست‌هایی است که در استانداری همدان دنبال می‌شود و در سال‌های اخیر دیدگاه‌ها نسبت به جایگاه زنان تغییر کرده است.

او خاطرنشان کرد: رضایتمندی از عملکرد بانوان کارمند و مدیران خانم بسیار مطلوب است و این امر نشان از توانمندی این قشر دارد.

استاندار همدان با اشاره به تاریخ غنی و تمدن گرانبهای این دیار گفت: همدان مهد پرورش انسان‌های بزرگ و فرهیخته‌ای است که یاد و نامشان تا ابد در تاریخ ماندگار است. 

شاهرخی گفت: به گواه اسناد موجود همدان میراث دار همه ادوار تاریخی است و سابقه پایتختی ایران را در کارنامه خود دارد که بیش از یک هزار اثر تاریخی از دوران‌های مختلف به یادگار مانده است. 

او به نقش اسناد و کتابخانه ملی برای حفظ و حراست از این میراث ارزشمند اشاره کرد و گفت: در همدان کتابها، اسناد و آثار ارزشمندی وجود دارد که نگهداری تخصصی از آن‌ها بسیار حائز اهمیت است. 

استاندار همدان به مصوبه مجلس شورای اسلامی در ادوار ششم و هفتم درباره نامگذاری همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران اشاره کرد و افزود: این نام بسیار شایسته همدان است و همه ما وظیفه داریم به خوبی از این لقب پاسداری کنیم. 

در این آیین با حضور اشرف بروجردی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، از زحمات علیرضا تکلو قدردانی و میثاق گودرزی به عنوان مدیر جدید اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور منصوب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار