رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت:
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از صدور پروانه بهره‌برداری برای ۱۸ واحد صنعتی استان خبر داد و گفت: این واحد‌ها با افزودن خطوط و ماشین آلات جدید توسعه تولید و اشتغال را به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۹۱۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹ 09 November 2020
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از صدور پروانه بهره‌برداری برای ۱۸ واحد صنعتی استان خبر داد و گفت: این واحد‌ها با افزودن خطوط و ماشین آلات جدید توسعه تولید و اشتغال را به ارمغان آوردند.
 
به گزارش تابناک همدان؛ حمیدرضا متین اظهار داشت: اجرای طرح توسعه این واحد‌ها با ۲۲۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری به ثمر نشست و برای ۱۹۲ نفر شغل ایجاد کرد.

او گفت: این واحد‌ها در زمینه تولید محصولات شیمیایی، کانی غیرفلزی، بازیافت، منسوجات نبافته تجهیزات پزشکی و دستگاه‌های برقی فعالیت دارند و امسال موفق شدند طرح توسعه را اجرا کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان خاطرنشان کرد: بافتسان ملایر، پایا بسپارآریا، الوان ثابت، قطعه‌سازان شوکت، بهیارسلامت هگمتانه برخی از صنایع استان هستند که واحد تولیدی خود را از نظر کمی و کیفی گسترش داده‌اند.

متین افزود: از ۱۸ واحد صنعتی توسعه یافته ۱۰ واحد در همدان و بقیه در شهر‌های بهار، ملایر، کبودراهنگ و رزن قرار دارند و بی تردید موجب رونق اقتصادی در این مناطق شده‌اند.

او با اشاره به صدور پروانه بهره‌برداری برای ۵۶ واحد صنعتی استان در سال‌جاری یادآوری کرد: استقرار واحد‌های جدید در مقایسه با سال گذشته رشد ۵۱ درصدی دارد که نشان از همت تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان برای استقرار این واحد‌های جدید یک هزار و ۸۶ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و حمایت دولت سرمایه‌گذاری شده است.

به گفته متین ظرفیت استخراج معادن استان نیز ۸۳ درصد افزایش یافته به طوری که در ۲ سال اخیر چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تن به تولیدات معدنی این منطقه اضافه شده است.

او تاکید کرد: در مجموع ۶۶ معدن استان شامل سنگ آهن، سرب، دولومیت، فلدسپات، آندالوزیت، تراورتن، مرمریت، گرانیت مشکی، پوکه معدنی، گچ، آهک صنعتی، لاشه ساختمانی، سیلیس و شن و ماسه افزایش ظرفیت استخراج داشته‌اند.

در حال حاضر حدود یک هزار و ۴۰ واحد صنعتی در استان همدان فعالیت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار