کوروش قپانوری*
کد خبر: ۹۱۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴ 05 November 2020
غم امروز خانواده ورزش سرقت خوابگاه شهدای ورزشکار مجموعه علیمرادیان است. 

(با تاخیر، ولی به حق)
 
سرقت اموال خوابگاه شهدای استادیوم علیمرادیان مشکلی تازه برای ورزش نهاوند.

سال‌های سال است که خوابگاه شهدای ورزشکار افتتاح شده است، ولی به جای رونق گرفتن سال به سال رو به زوال رفت.

 مدت‌ها بود که این خوابگاه به خاطر حمایت نشدن از سوی مسئولین شهرستانی و استان تبدیل به یک مخروبه شده بود با وجود دوندگی‌های مدیریت قبلی و مدیران جدید کسی برای راه اندازی این خوابگاه اقدامی نکرد و این خوابگاه چندین سال بود که تبدیل به لانه پرندگان شده بود با حضور محرم روزبه در راس ورزش نهاوند دوباره راه اندازی شد، ولی بعداز رفتن وی دوباره خوابگاه تعطیل شد.
 
وسایلی که در این خوابگاه وجود دارد همه به خاطر بی مهری و نداشتن یک متولی دلسوز تخریب شده اند و انگار این اموال برای مسئولین ارزشی ندارد.
 
چرا مدیریت ورزش در این مدت چنین سرمایه‌ای را به حال خود رها کرده بود یک سوال بی جواب است
آیا این همه هزینه بیت المال که صرف تجهیز و راه اندازی خوابگاه شد باید چنین به حال خود رها شود؟ و اینکه اگر این خوابگاه در شهر دیگری هم بود این چنین نسبت به آن بی تفاوت بودند.

زمانی آقای فرماندار در بازدیدی که از خوابگاه زمان مدیریت قبلی، قول داد ۱۰۰ میلیون جهت تجهیز و رفع مشکلات خوابگاه به مجموعه کمک کند، ولی هرگز این وعده عملی نشد و در حد شعار ماند.

باید بگویم صرفا داشتن خوابگاه هنر نیست هنر حفظ و نگهداری و رونق بخشیدن به آن بعد از ساختن است که متاسفانه در نهاوند این هنر را کسی ندارد برای مثال چمن شهر فیروزان بعد از افتتاح مدتی بعد خشک شد.
 
یا چمن سلیمانیان در حال خشک شدن و مجموعه علیمرادیان به آرامی به سمت تخریب می رود.
 
 مجموعه ورزشی وسالن بانوان با وجود این که دوسه سال است افتتاح شده در حال نابودی است و سالن باستانی هنوز افتتاح نشده سیم‌های برقش سرقت شده و سالن قلعه قباد کمتر از یک سال از افتتاحش نگذشته سقفش مشکل اساسی دارد...

فکر کنم در نهاوند همه مسئولین خودشان را به خواب زده اند. 
 بیدار کردن کسی که خود را به خواب زده سخت‌تر از فرد خوابیده است و این است حکایت عقب ماندگی نهاوند.
 
و هیچ کس بیدار نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار