فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به محدود شدن برنامه‌ها نسبت به سال گذشته با توجه به کرونا، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه، برگزاری مراسم ویژه برای عوامل انتظامی و مسابقات فرهنگی و ورزشی و... با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی برشمرد.
کد خبر: ۹۱۱۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸ 24 October 2020
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از افزایش ۱۶۰ درصدی دستگیری متهمان جرائم مالی و اقتصادی در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش فارس، محمدباقر سلگی با بیان اینکه همزمان با هفته نیروی انتظامی برنامه مختلفی در حال اجراست اظهار کرد: نگاه پلیس بر دو محور اقتدار و رحمت منطبق است و اقتدار پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت و هر گونه قانون‌شکنی و رحمت این نیروی خدمتگزار در ارتباط با عموم مردم فرهیخته و قدرشناس استوار است.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ برنامه همزمان با هفته نیروی انتظامی در سطح شهرستان در حال اجراست اظهار کرد: این برنامه‌ها شامل طرح‌های مختلف امنیتی پلیس در راستای خدمت رسانی به مردم، مشاوره، دیدار با مسئولان، تقدیر از کارکنان نمونه و... است.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به محدود شدن برنامه‌ها نسبت به سال گذشته با توجه به کرونا، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه، برگزاری مراسم ویژه برای عوامل انتظامی و مسابقات فرهنگی و ورزشی و... با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی برشمرد.

وی با بیان اینکه حوزه انتظامی طی نیمه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به توفیقات ارزشمندی در حوزه‌های ماموریتی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دست یافته است افزود: تهیه و تولید کلیپ‌های آگاه‌کننده با همکاری تشکل‌های غیردولتی همکار در فعالیت‌های هنری، سازش ۶۵ درصدی پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره در کلانتری‌های شهری، اطلاع‌رسانی ۴۰۰ فقره توصیه انتظامی ـ اجتماعی و آگاه‌کننده و اخبار کشفیات و برخورد با جرائم از اقدمات نیروی انتظامی بوده است.

سلگی از افزایش ۲۰۰ درصدی کشف سرقت منزل، افزایش ۴۵ درصدی کشف سرقت از اماکن خصوصی و افزایش ۱۵ درصدی کشف از اماکن دولتی خبر داد.

افزایش ۷۰۰ درصدی کشف کلاهبرداری

وی گفت: کاهش ۲۹ درصدی وقوع سرقت موتورسیکلت، افزایش ۴۲ درصدی کشف سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو، کاهش ۶۷ درصدی وقوع سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو، کاهش ۷۶ درصدی وقوع سرقت احشام و افزایش ۱۰ درصدی کشف سرقت احشام، افزایش ۷۰۰ درصدی کشف کلاهبرداری، افزایش ۱۴ درصدی کشف سوخت و فرآورده‌های نفتی قاچاق، افزایش ۴۲ درصدی دستگیرشدگان مربوط به کشف کالای قاچاق و افزایش ۱۶۰ درصدی دستگیری متهمان جرائم مالی و اقتصادی از اقدامات نیروی انتظامی بوده است.

فرمانده انتظامی ملایر افزایش ۸۳ درصدی پلمب اماکن صنفی متخلف، افزایش ۸۶ درصدی بازرسی از این اماکن، افزایش ۵۴ درصدی کشف جرائم رایانه‌ای توسط پلیس فتا، کاهش ۷۸ درصدی جرم قتل، کاهش ۵۰ درصدی نزاع دسته‌جمعی، کاهش ۵۰ درصدی تعداد تصادفات فوتی، ۳۰ درصدی تصادفات جرحی، ۴۹ درصدی تعداد تصادفات خسارتی و ۲۴ درصدی تعداد مجروحان و کاهش ۲۵ درصدی تعداد متوفیان در تصادفات درون‌شهری، کاهش ۴۲ درصدی تصادفات فوتی، ۱۸ درصدی تصادفات جرحی، ۴۴ درصدی تعداد تصادفات خسارتی و ۲۴ درصدی مجروحان و کاهش ۵۱ درصدی تعداد متوفیان در تصادفات برون‌شهری را از دیگر اقدامات دانست.

وی اضافه کرد: افزایش ۳۴ درصدی کشف مواد مخدر تریاک، ۵۵۵ درصدی کشف مواد مخدر هروئین و ۱۱ درصدی مواد مخدر حشیش از جمله توفیقات در حوزه مبارزه با مواد مخدر در ملایر بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار