فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به سازش ۴۵ درصدی پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره در کلانتری‌های شهری در نیمه نخست امسال اشاره کرد و گفت: از تعداد ۵۲۳ پرونده ۳۵۲ پرونده به سازش ختم شده است.
کد خبر: ۹۱۱۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶ 22 October 2020
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: کشف جرائم رایانه‌ای در ۶ ماهه امسال در ملایر ۵۴ درصدی افزایش داشته است.

به گزارش فارس، محمدباقر سلگی در ملایر با بیان اینکه نیروی انتظامی با همه توان در راستای ایجاد امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کند اظهار کرد: در هفته نیروی انتظامی برنامه‌های مختلفی در شهرستان ملایر انجام شد.

وی از افزایش ۲۰۰ درصدی کشفیات سرقت منزل در ملایر نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: کاهش ۲۹ درصدی سرقت موتورسیکلت و افزایش ۴۲ درصدی کشف سرقت لوازم داخل خودرو از اقدامات انتظامی بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به سازش ۴۵ درصدی پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره در کلانتری‌های شهری در نیمه نخست امسال اشاره کرد و گفت: از تعداد ۵۲۳ پرونده ۳۵۲ پرونده به سازش ختم شده است.

وی افزایش ۴۰ درصدی سرکشی به خانواده معظم شهدا، اطلاع‌رسانی ۳۸۰ مورد توصیه اجتماعی، انتظامی و آگاه‌کننده را از دیگر اقدامات انتظامی شهرستان در ۶ ماهه امسال برشمرد و گفت: افزایش ۴۵ درصدی کشف سرقت از اماکن خصوصی و افزایش ۱۵ درصدی کشف از اماکن دولتی از دیگر اقدامات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بوده است.

سلگی از کاهش ۶۷ درصدی سرقت لوازم داخل خودرو و کاهش ۷۶ وقوع احشام در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: در این مدت کشفیات سرقت احشام ۱۰ درصد رشد داشته است.

وی به افزایش ۷۰۰ درصدی کشف کلاهبرداری اشاره کرد و تصریح کرد: افزایش ۱۴ درصدی کشف سوخت و فرآورد‌های نفتی قاچاق و افزایش ۴۲ درصدی دستگیرشدگان قاچاق کالا و افزایش ۱۶۰ درصدی متهمان جرائم مالی و اقتصادی را از دیگر اقدامات برشمرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با بیان اینکه کشف جرائم رایانه‌ای نیز در ۶ ماهه امسال ۵۴ درصدی افزایش داشته گفت: در این مدت شاهد کاهش ۷۸ درصدی قتل در ملایر بودیم.

وی به کاهش تصادفات و آمار فوتی‌ها اشاره کرد و افزود: پلمب اماکن متخلف نیز در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه ۸۳ درصد رشد داشته است.

سلگی به افزایش کشفیات مواد مخدر در نیمه نخست امسال در ملایر اشاره کرد و گفت: در این مدت کشفیات انواع مواد مخدر ۳۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

وی در پایان با بیان اینکه همه مردم و مسئولان باید با مشارکت خود همکاری لازم را برای ایجاد امنیت بیشتر در کشور با نیری انتظامی داشته باشند خاطرنشان کرد: در جوامع بشری اعتماد و همکاری مقابل بین مردم و پلیس، مهمترین شرط برای برقراری امنیت پایدار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار