رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه فرآیند ساخت و ساز شرکت مهان کاغذ به مدیریت صاحب این واحد تولیدی محسن زارعی با به کارگیری ۲۵ نیروی کار بیمه شده بومی در حال انجام است تاکید کرد: نیروی کار قبل از بکارگیری در این پروژه از آموزش مورد نیاز برخوردار می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۰۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲ 18 October 2020
رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان از پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی واحد تولیدی «مهان کاغذ» خبر داد و گفت: اشتغالزایی برای ۱۵۰ نفر با بهره‌برداری این پروژه پیش‌بینی شده است.

به گزارش فارس، روانبخش نورعلیئ با اشاره به وضعیت روند عملیات اجرایی شرکت مهان کاغذ اظهار کرد: در بازدید مسوولان از این واحد تولیدی پس از بررسی همه جانبه مشکلات مقرر شد مشکل برق، گاز، آب و تامین اجتماعی این شرکت با هماهنگی‌ها و پیگیری‌های لازم از سوی فرمانداری برطرف شود.

وی از دیگر مشکلات مورد بحث این واحد تولیدی را مشکل تامین ارز برای خرید برخی از دستگاه‌های مورد نیاز از کشور چین دانست و افزود: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان قول پیگیری فوری رفع این مشکل را به منظور راه‌اندازی سریع شرکت مهان کاغذ دادند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه فرآیند ساخت و ساز شرکت مهان کاغذ به مدیریت صاحب این واحد تولیدی محسن زارعی با به کارگیری ۲۵ نیروی کار بیمه شده بومی در حال انجام است تاکید کرد: نیروی کار قبل از بکارگیری در این پروژه از آموزش مورد نیاز برخوردار می‌شوند.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت و ساز شرکت مهان کاغذ در آذرماه سال ۹۶، از پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی این پروژه صنعتی خبر داد و افزود: احداث شرکت مهان کاغذ سرکان، با تولید محصول کاغذ دوبلکس «پشت طوسی» با پیش‌بینی اشتغال‌زایی برای ۱۵۰ نفر در حال اجراست.

نورعلیئی با اشاره به راه‌اندازی فاز نخست شرکت الیاف سازان با اشتغال‌زایی برای ۴۰ نفر، درباره بررسی مشکل تسهیلات این واحد تولیدی خاطرنشان کرد: واحد تولیدی الیاف‌سازان درخواست تسهیلات ۱۰ میلیاردی داشته که از این مبلغ قبلا ۵ میلیارد تومان پرداخت شده بود.

وی با اشاره به اینکه در این برنامه مقرر شد پیگیری مابقی تسهیلات با هماهنگی از طریق مسوولان استان برای حل مشکل انجام شود بیان کرد: این واحد تولیدی تاکنون از لحاظ مواد اولیه هیچ مشکلی نداشته است؛ البته طرح توسعه این واحد تولیدی در برنامه این سرمایه گذار قرار دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تویسرکان در ادامه با اشاره به بازدید مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان در پایان برنامه بازدید از شرکت پویش رایان‌داتیس و بررسی مشکلات از جمله مشکل با پست بانک گفت: مقرر شد ضمن بازدید کارشناسان از پروژه، برای حل مشکل با پست بانک در استان جلسه‌ای برگزار شود.

وی به تولید سالانه ۷۲۰ هزار دستگاه دوربین مداربسته در شرکت پویش رایان‌داتیس در شهرستان خبر داد و بیان کرد: عملیات اجرایی احداث فاز دوم شرکت داتیس در زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع در حال اجراست.

نورعلیئی محصول تولیدی در فاز دوم را دوربین مداربسته صنعتی و اداری دانست و افزود: طبق اذعان سرمایه‌گذار شرکت داتیس با راه‌اندازی فاز دوم بستر ایجاد اشتغال برای ۱۰۰ نفر مهیا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فاز دوم شرکت داتیس از پیشرفت خیلی خوبی برخوردار است یادآور شد: در حال حاضر شرکت داتیس در فاز نخست برای ۳۵ نفر نیروی کار بومی اشتغال ایجاد کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار