محسن رضایی گفت: در زمانی که یزیدیان زمان کمر به از بین بردن انقلاب اسلامی بسته بودند، سلیمانی ها، همدانی ها، سلگی‌ها و... همراه با مردم ایران، زینب وار به میدان شتافتند تا قافله حق طلبی حسین این بار به جای اسارت، برای همه مردم جهان زمینه ساز عدالت، مهربانی و آزادگی شود.
کد خبر: ۹۰۸۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱ 13 October 2020
مطلب جدید محسن رضایی راجع به مردم همدان در اینستاگرام
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با گرامیداشت اربعین حسینی و سالگرد شهادت حاج حسین همدانی، برای همه جهانیان آرزوی عدالت، مهربانی و آزادگی کرد

به گزارش تابناک همدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در اینستاگرام نوشت:

مطلب جدید دکتر محسن رضایی راجع به مردم همدان در اینستاگرام

تاریخ کهن ایران اقیانوسی از افتخارات مردم و حوادث این سرزمین است و هر خطه ایرانی در خود، عظمتی از افتخارات تاریخی را جای داده است. 

امسال اربعین حسینی، مصادف با سالگرد شهید پرافتخار و مدافع حرم کشورمان، حاج حسین همدانی به همدان آمدم و برای ادای احترام و قدرشناسی به محضر خانواده صبور و مقاوم شهید سلگی همان که مانند اب زمزم پاک وخالص بود مشرف شدم. 

دیدار‌ها و رویداد‌های این سفر، با مرور تاریخ کهن همدان همراه شد؛ چه سرزمین با شکوهی و با چه حوادث تأثیرگذاری! چه مردان و زنان با نام آوری در دامن آن رشد یافته اند.

این همان مسیری است که قافله عاشورا از کربلا تا شام و از شام تا انقلاب ایران پیمود و انقلاب اسلامی و نهضت مقاومت نقطه استمرار آن گردید.

در زمانی که یزیدیان زمان کمر به از بین بردن انقلاب اسلامی بسته بودند، سلیمانی ها، همدانی ها، سلگی‌ها و... همراه با مردم ایران، زینب وار به میدان شتافتند تا قافله حق طلبی حسین این بار به جای اسارت، برای همه مردم جهان زمینه ساز عدالت، مهربانی و آزادگی شود.

اکنون انصارالحسین در اربعین راهی نو پیش روی بشریت قرار داده است تا انسان را به قله آمال و ارزوهایش برساند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار