کد خبر: ۹۰۸۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳ 12 October 2020

مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان دردیدار بامردم به درخواست ها، مسائل و مشکلات آنان رسیدگی می‌کند.

به گزارش تابناک همدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان همدان، اسفندیار خزائی مدیر کل منابع طبیعی وابخیزداری استان همدان در گفتگو با پیام طبیعت استان گفت: یکی از بارزترین وظایف این اداره کل در کنار دیگر سایر وظایف ومسئولیت‌های محوله را پاسخگویی به مشکلات مردم برشمرد و اظهارداشت: ارتباطات چهره به چهره با مردم وارتباط دو سویه با اقشار مختلف جامعه از میان سایر نقش‌های تعریف شده نمایان‌تر و بارزتر است.

خزائی اظهار داشت: بدون تردید مردم مهمترین وموثرترین نقش را در حفاظت از جنگل‌ها مراتع بر عهده دارند وارتباط با مردم ورسیدگی به مشکلات آنان وفرهنگ سازی حفظ منابع طبیعی نقش بسزائی در کاهش تخریب وتوسعه طرج‌های منابع طبیعی خواهد داشت.

مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان افزود: جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی و پاسخگویی صریح و شفاف می‌تواند بسیاری از اختلافات مردم با منابع طبیعی را مرتفع کند ومسئولیت پذیری مردم را درقبال حفظ میراث طبیعی افزایش دهد.

گفتنی است عمده برنامه ملاقات عمومی وچهره به چهره مردم و ارباب‌رجوع با مدیر کل منابع طبیعی استان مربوط به امور زمین است وروز‌های دوشنبه‌های هر هفته از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ ظهر هموطنان عزیز می‌توانند با تعیین وقت قبلی با این مقام مسول در حوزه منابع طبیعی ارتباط مستقیم داشته باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار