علیرضا شهبازی با بیان اینکه برخی به دنبال حاشیه‌سازی در فضای مجازی هستند افزود: از همه خواهش می‌کنم که دنبال حاشیه نروید به ویژه اینکه برخی در فضای مجازی دنبال حاشیه‌سازی هستند و هر چیزی را بدون آگاهی و رعایت اخلاق مطرح می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳ 12 October 2020
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نهاوند با دوری از حواشی و با وحدت به پیشرفت می‌رسد گفت: صرفا با سخنرانی و حرف زدن نمی‌توانیم به این وحدت برسیم.

به گزارش فارس، شهبازی در شورای اداری شهرستان نهاوند اظهار کرد: متاسفانه نهاوند از گذشته از اختلافات و پرداختن به حواشی غیرضروری رنج برده و دچار زیان شده که باید با وحدت و همدلی و تلاش عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرد.

وی با بیان اینکه عقب‌ماندگی نهاوند دارای علل مختلفی بوده که مهمترین آن اختلاف و درگیری و به حاشیه رفتن 
مسائل اساسی شهرستان است تاکید کرد: من همواره تاکید کرده‌ام که نیرو‌های اثرگذار باید در جهت وحدت و همدلی و برادری حرکت کنند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: صرفا با سخنرانی و حرف زدن نمی‌توانیم به این وحدت برسیم بلکه باید در عمل بتوانیم به آن دست پیدا کنیم که در حال حاضر خوشبختانه این شرایط فراهم است.

وی با تاکید بر تحمل مسئولین نسبت به همدیگر افزود: تا آنجایی که ضرورت دارد اگر افرادی ناراحتی دارند هر حرفی دارند به من بزنند، ولی در جهت وحدت و همدلی تا جایی که امکان دارد همدیگر را تحمل کنید و دچار اختلاف نشوید.

شهبازی با بیان اینکه برخی به دنبال حاشیه‌سازی در فضای مجازی هستند افزود: از همه خواهش می‌کنم که دنبال حاشیه نروید به ویژه اینکه برخی در فضای مجازی دنبال حاشیه‌سازی هستند و هر چیزی را بدون آگاهی و رعایت اخلاق مطرح می‌کنند.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی همه باید برای مقابله با کرونا تلاش کنند افزود: در زمینه کرونا مسئولین وظیفه دارند تا به مردم آگاهی بدهند تا آن‌ها بیشتر پروتکل‌ها را رعایت کرده و از سوی دیگر مردم هم باید همکاری لازم را با مسئولین داشته باشند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر جذب امکانات بیشتر به درمان افزود: کمبود‌های بهداشت و درمان شهرستان باید برطرف شود که در این راستا تلاش کردم در کنار مدیران کمی از امکانات درمانی از جمله دستگاه سی تی اسکن، ام آر آی و آمبولانس برای شهرستان جذب شود تا مجبور نشویم به علت کمبود امکانات بیماران کرونایی را به خارج از شهرستان و یا استان‌های مجاور اعزام کنیم.

شهبازی تأکید کرد: باید امکانات درمانی و بهداشتی را برای نهاوند جذب کنیم که البته جذب این امکانات در سایه وحدت و همدلی امکانپذیر خواهد بود.

وی در رابطه پروژه‌های عمرانی شهرستان گفت: در ابتدای شروع به کار ما در مجلس برخی از پروژه‌ها مانند جاده نهاوند ـ گیان و برزول اعتبار نداشت و راکد مانده بودند که با پیگیری‌های انجام شده اعتبار لازم برای آن‌ها تخصیص داده شد و فعال شدند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به محدودیت‌های مالی تلاش کردیم که با همکاری و سرمایه‌گذاری بانک‌ها برای برخی از پروژه‌های نهاوند مانند سد گرین، جاده نهاوند به کرمانشاه و بتونی کردن انهار آب شهرستان که از آرزو‌های دیرینه مردم بود مردم اعتباراتی را جذب کنیم.

وی افزود: سد گرین در سال ۸۹ دارای ۴۱ میلیارد تومان اعتبار بود که از این میزان ۴ میلیارد تومان تخصیص داده شده بود و، اما سد تعطیل بود که با توجه به محدودیت منابع دولتی ما تلاش کردیم ۴۱۱ میلیارد تومان اعتبار برای سد و نهر‌های آب شهرستان جذب کنیم.

شهبازی گفت: مبلغ ۷۳ میلیارد تومان علاوه بر اعتبارات کمیته برنامه ریزی استان برای بخش زیرساخت راه‌های اصلی نهاوند از اعتبارات ملی جذب شده است.

وی بر لزوم سرمایه‌گذاری برای کاهش مشکلات و بیکاری در شهرستان تاکید کرد و افزود: با توجه به تنگنا‌هایی که دولت در بخش استخدامی دارد و از سوی دیگر وجود آمار بالای بیکاران باید سرمایه‌گذاری را تقویت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار