فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه دو دستگاه خودرو آژیرکش روزانه تا پایان شب پیام‌های هشداری مقابله با کرونا را در سطح شهر به مردم منتقل می‌کنند تصریح کرد: شهرداری‌ها مرتب ضدعفونی اماکن را به طور جدی در دستور کار دارند.
کد خبر: ۹۰۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹ 12 October 2020
فرماندار ملایر با تاکید بر اینکه مردم باید از حضور در تجمع، مهمانی‌ها و اماکن به طور جد خودداری کنند گفت: در صورت رعایت دستور العمل‌های بهداشتی می‌توانیم با کمک و همراهی مردم از وضعیت قرمز خارج شویم.

به گزارش فارس، قدرت‌الله ولدی در بازدید از مراکز فروشگاهی، پاساژ‌ها و دیدار بی‌واسطه با اقشار و گروه‌های مردمی ملایر با بیان اینکه شهرستان ملایر مانند سایر شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد اظهار کرد: با توجه به روند افزایشی تعداد مبتلایان و اعمال محدودیت‌های جدید در استان تا پایان هفته جاری، در حالت آماده‌باش کامل است.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید از حضور در تجمع‌ها، مراسم‌ها، مهمانی‌ها و اماکن به طور جد خودداری کنند گفت: در صورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانیم با کمک و همراهی مردم از وضعیت قرمز خارج شویم.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه دو دستگاه خودرو آژیرکش روزانه تا پایان شب پیام‌های هشداری مقابله با کرونا را در سطح شهر به مردم منتقل می‌کنند تصریح کرد: شهرداری‌ها مرتب ضدعفونی اماکن را به طور جدی در دستور کار دارند.

وی از تولید روزانه ۵۰ هزار ماسک در شهرستان ملایر با همکاری اصناف خبر داد و گفت: در صورت رعایت مردم و استفاده از ماسک می‌توانیم این روز‌های سخت را پشت سر بگذاریم.

ولدی با بیان اینکه ورودی‌های چهار روستای همجوار ملایر کنترل می‌شود اضافه کرد: نظارت‌ها بر ناوگان حمل و نقل درون‌شهری و برون‌شهری ملایر به‌ویژه تاکسی‌ها، نظارت ویژه بر جایگاه‌های سوخت تشدید شده است.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان هفته جاری، خاکسپاری متوفیان به صورت نوبت‌بندی انجام شود و بیشتر از ۱۰ نفر نباید در این برنامه‌ها حضور پیدا کنند.

فرماندار ویژه ملایر افزود: پیرو دستورات استاندار مبنی بر افزایش شمار گشت‌های بازرسی و نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اکیپی با مسئولیت معاون برنامه‌ریزی و حضور نمایندگانی از شبکه بهداشت، اداره صمت، هیات رئیسه اتاق اصناف و اصحاب رسانه از فروشگاه‌های سطح شهر بازدید و بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تا پایان هفته نظارت دارند.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار ملایر نیز گفت: در شهرستان اقدامات پیشگیرانه در اولویت است و ارائه خدمات عمومی در چارچوب ستاد مبارزه با کرونا باید تداوم داشته باشد و مسئولان دوایر خدمات‌رسان بر آگاهی‌بخشی و رعایت پروتکل توسط مراجعین نظارت داشته باشند.

حسین فارسی با بیان اینکه باید پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در مراکز تعویض پلاک رعایت شود تاکید کرد: توصیه می‌کنیم همشهریان عزیز مدیریت زمان داشته باشند و همه در ساعات اولیه صبح مراجعه نکنند، زیرا طی ساعات کاری می‌توانند به راحتی و بدون ازدحام جمعیت کار تعویض پلاک خود را انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار