پروژه مهر ولایت نیروی زمینی ارتش در کوی سازمانی شهید قهرمان با افتتاح ۷۲ واحد در چهار بلوک ۱۸ واحدی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۰۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ 29 September 2020
پروژه مهر ولایت نیروی زمینی ارتش در کوی سازمانی شهید قهرمان با افتتاح ۷۲ واحد در چهار بلوک ۱۸ واحدی به بهره برداری رسید.
 
به گزارش تابناک همدان؛ فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ارتقاء منزلت اجتماعی کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند منزلت اجتماعی، شئون زندگی و معیشت کارکنان ارتقاع پیدا کند، ما نیز در مسیر اجرای فرامین مقام معظم رهبری حرکت کردیم و خدا را شاکر هستیم به توفیق اطاعت از امر فرمانده کل قوا به بنده و همرزمانم عنایت فرموده اند. 

امیر کیومرث حیدری افزود: از منابعی که در اختیار داشتیم و اجازه‌ای که مقام معظم رهبری صادر کرده بودند استفاده کردیم تا بتوانیم ۲۳ هزار خانه سازمانی که کمبود آن احساس می‌شود ساخته شود.

وی افزود: احداث ۲۳ هزار واحد مسکونی در ۲۴ شهر آغاز شده که ۱۴۴ واحد در کوی سازمانی شهید قهرمان آغاز شده و ۴۰۰ واحد دیگر به آن اضافه می‌شود.
 

حیدری در مورد خانه‌های سازمانی تصریح کرد: نهضت خانه سازی در بعد خانه‌های شخصی و سازمانی ادامه دارد، اما در بخش خانه شخصی نگاه می‌شود به استعانت کارکنان اگر خود مشارکت در ساخت کنند، پروژه در صورت مشارکت در ساخت آغاز می‌شود در غیر این صورت زمین به صورت سهمیه در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. به طور مثال یک قطعه زمین در اختیار پنج نفر قرار می‌گیرد که یک واحد آپارتمان پنج طبقه برای خود احداث کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطر نشان کرد: در همدان فرمانده تیپ، امیر شاکری فاز دوم عملیات که بحث خانه‌های شخصی است را آغاز می‌کند و در آینده نزیک نسبت به واگذاری عراضی اقدامات لازم انجام می‌شود، که همه این‌ها اطاعت از اوامر مقام معظم رهبری است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار