ئیس هیات فوتبال شهرستان نهاوند بیان کرد: در نخستین دیدار از ساعت ۱۳ پاسارگاد نوین با اکباتان همدان دیدار می‌کند و از ساعت ۱۵ یاران کورش با عشایری کرمانشاه مسابقه می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۳۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷ 26 September 2020
رئیس هیات فوتبال شهرستان نهاوند از آغاز رقابت‌های جام «شهدای رسانه همدان» در این شهرستان خبر داد.
رقابت‌های جام «شهدای رسانه همدان» در نهاوند آغاز می‌شود

به گزارش فارس، شهریار شمس اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات فوتبال جام «شهدای رسانه استان همدان» گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و فوتبالیست نهاوند اله‌مراد نادری و رضا سوری در مجموعه فرهنگی ورزشی علیمرادیان آغاز می‌شود.

وی افزود: این مسابقات روز‌های ششم و هفتم مهرماه به میزبانی نهاوند با حضور تیم‌های نوجوانان باشگاه‌های اکباتان همدان، عشایری کرمانشاه، یاران کورش نهاوند و پاسارگاد نوین کمیته استعدادیابی سپاهان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد

رئیس هیات فوتبال شهرستان نهاوند بیان کرد: در نخستین دیدار از ساعت ۱۳ پاسارگاد نوین با اکباتان همدان دیدار می‌کند و از ساعت ۱۵ یاران کورش با عشایری کرمانشاه مسابقه می‌دهند.

وی ادامه داد: این مسابقات با کمک بسیج رسانه، هیات فوتبال و اداره صمت نهاوند، صداوسیمای مرکز همدان، رادیو ورزش و خبرگزاری‌ها، نشریات و مجموعه فرهنگی ورزشی مهندس علیمرادیان برگزار می‌شود.

شمس گفت: قبلا قرار بود این جام به صورت سالنی با حضور تیم فوتسال خبرنگاران همدان، منتخب استانداری و ارشاد، منتخب هیات فوتبال و ادراه ورزش و جوانان و تیم منتخب خبرنگاران نهاوند و صداوسیما برگزار شود که به دلیل شرایط کرونایی به صورت چمنی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دو شهید رسانه شهرستان نهاوند یعنی شهیداله‌مراد نادری و شهیدرضا سوری هر دو فوتبالیست بودند گفت: هدف از برگزاری این جام معرفی هرچه بهتر شهدای رسانه و ورزشکار استان به جامعه ورزشی و رسانه‌هاست.

رئیس هیات فوتبال شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه برای برگزاری این جام نیازمند حمایت مالی و فرهنگی دستگاه‌های اجرایی مانند ورزش و جوانان، استانداری و ارشاد هستیم در ادامه از برگزاری مسابقات فوتبال لیگ رده‌های مختلف سنی شهرستان نهاوند خبر داد.

وی افزود: هر رده سنی به یاد یک شهید ورزشکار برگزار می‌شود که انشاءالله به دنبال شناسایی شهدای فوتبالیست در شهرستان و معرفی آن‌ها به نسل جوان و رسانه‌ها هستیم.

مسئول بسیج رسانه شهرستان نهاوند نیز در گفتگو با فارس اظهار کرد: نظر ما در ابتدا به برگزاری به صورت فوتسال با تیم‌های خبرنگاران و ادارات بود، ولی به دلایل کرونایی از این تصمیم منصرف شدیم و به صورت فوتبال نوجوانان و با شرکت چهار تیم انجام می‌شود.

علی سهرابی تصریح کرد: در آینده و بعد از ریشه‌کنی ویروس کرونا قصد داریم عکس دو شهید رسانه را روی پیراهن تیم فوتبال و فوتسال شهدای رسانه نهاوند طراحی کنیم و در مسابقات حاضر شویم.

وی با بیان اینکه از دو خانواده شهید رسانه نهاوند تقدیر خواهد شد اظهار کرد: پیشنهاد ما به دیگر تیم‌ها نیز این است از نام شهدای رسانه استان استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار