معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان طی مراحل قضایی و حقوقی را از دلایل طولانی شدن پروژه بازار سینا دانست و خاطرنشان کرد: وقتی پروژه‌ای پیش نمی‌رود باید به فکر علاج باشیم.
کد خبر: ۹۰۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰ 26 September 2020
معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان با بیان اینکه برای پروژه بازار سینا پیمانکار جدید گرفته شده است، گفت: پروژه بازار سینا تا پایان سال یا نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایسنا، عزیزالله یوسفی با اشاره به اینکه متولی پروژه بازار سینا سازمان عمران شهرداری است، اظهار کرد: پروژه بازار سینا به علت اینکه پیمانکار به تعهدات خود عمل نکرده، مشمول زمان شده است.

وی با بیان اینکه زمان و هزینه در اجرای پروژه‌های عمرانی از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: در زمان اجرای این پروژه، تعهدات از سوی پیمانکار و سازمان عمران شهرداری عملی نشده و پروژه مشمول زمان و افزایش قیمت شده است.

یوسفی خاطرنشان کرد: از دو ماه قبل پیمانکار این پروژه تغییر کرده و برنامه ریزی شده است تا سال آینده تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد ضمن اینکه بخشی از این واحد‌های تجاری براساس مزایده فروخته شده و تعدادی نیز در حال بهره‌برداری هستند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان طی مراحل قضایی و حقوقی را از دلایل طولانی شدن پروژه بازار سینا دانست و خاطرنشان کرد: وقتی پروژه‌ای پیش نمی‌رود باید به فکر علاج باشیم.

وی درباره فسخ قرارداد تعدادی از خریداران واحد‌های بازار سینا توسط شهرداری نیز گفت: در قرارداد آمده است اگر کسی به تعهدات خود عمل نکند شهرداری می‌تواند نسبت به انجام فسخ اقدام کند بنابراین احتمالاً افرادی که قراردادشان فسخ شده، در موعد مقرر مبالغ خود را واریز نکردند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان با بیان اینکه این موضوع باید پیگیری حقوقی شود، تصریح کرد: اگر کسی مستندات و مدارکی دارد می‌تواند پیگیری کند و تشخیص آن نیز با مقام قضایی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار