رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان هم گفت: نقش سپاه در جریان جنگ ۸ ساله دفاع مقدس و پس از آن رویداد، بی‌بدیل و بی‌نظیر بوده و مسبب پیروزی جنگ تحمیلی دفاع مقدس و تمامی اتفاقات و حوادث کشور است.
کد خبر: ۹۰۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴ 24 September 2020
رئیس شورای شهر همدان گفت: سپاه انصارالحسین (ع) همدان در تمامی حوزه‌ها حامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی بوده و در اجرای برنامه‌های فرهنگی پشتیبان شهرداری همدان بوده است.

به گزارش مهر، سیدمسعود عسگریان در نشست اعضای شورای شهر همدان با جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد؛ گفت: تمام پیشرفت‌های کشور با گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی برگرفته از برکات ۸ سال دفاع مقدس است.

وی با تأکید بر اینکه باید فرهنگ غنی ایثار و شهادت، سرلوحه امور قرار گیرد؛ اظهار کرد: اگر امروز در مناسبت مبارک هفته دفاع مقدس قرار گرفته‌ایم و در شهر با آرامش زندگی می‌کنیم، از جانفشانی‌های نیرو‌های مسلح به‌ویژه سپاه و بسیج است.

عسگریان بیان کرد: اعضای شورای شهر همدان بر مبنای وظیفه‌شناسی، قدردان زحمات مجموعه سپاه در خصوص مباحث فرهنگی هستند؛ زیرا این مجموعه اثربخش در تمامی حوزه‌ها، پشتیبان تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی هستند.

وی با تأکید بر اینکه تعامل شورای پنجم با مجموعه سپاه چندین برابر شورای شهر ادوار گذشته بوده است؛ گفت: شورای پنجم شهر همدان در حوزه‌های فرهنگی که مبحث اصلی آن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده، سنگ تمام گذاشته است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان هم گفت: نقش سپاه در جریان جنگ ۸ ساله دفاع مقدس و پس از آن رویداد، بی‌بدیل و بی‌نظیر بوده و مسبب پیروزی جنگ تحمیلی دفاع مقدس و تمامی اتفاقات و حوادث کشور است.

کامران گردان با تأکید بر اینکه ثبات و امنیت کشور را مرهون زحمات نیرو‌های مسلح به‌ویژه سپاه و ارتش برشمرد و گفت: نیرو‌های خدوم سپاه همواره در صحنه‌ها خوش درخشیدند.

وی با توجه به اینکه هیچ‌گونه تنشی بین دستگاه‌های اجرایی و سپاه وجود ندارد؛ اظهار کرد: نقش‌آفرینی مجموعه سپاه در بحث مبارزه با ویروس کرونا هم قابل قدردانی است.

گردان افزود: استان همدان در بحث مبارزه با ویروس کرونا به لحاظ تلاش کادر پزشکی و بازرسی ستاد کرونا، موفق عمل کرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان اظهار کرد: همدلی اعضای شورای شهر خوشبختانه همانند روال قبل ادامه دارد تا در کنار مجموعه سپاه به‌منظور کمک‌رسانی به مناطق محروم و… یاری دهند.

گردان تأکید کرد: مدیریت‌شهری در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هیچ‌گونه کم‌وکسری نداشته و در این زمینه بودجه‌های مورد نظر، پیش‌بینی شده است.

ابراهیم مولوی، سخنگوی شورای شهر همدان نیز در ادامه امنیت، آرامش و آسایش حال حاضر کشور را حاصل تلاش و از خودگذشتگی نیرو‌های نظامی سپاه و ارتش برشمرد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان نیز با تأکید بر اینکه شورای پنجم جزو شورا‌های ارزشمند و مثال‌زدنی است؛ گفت: اختلاف‌نظر‌ها موجب می‌شود شورا‌ها پویاتر باشند؛ اما با بررسی‌های کلی در سطح کشور، شورای شهر همدان از شورا‌های خوب بوده که بدون حاشیه فعالیت دارند.

مهدی فرجی گفت: شورای پنجم عملکرد خوبی در مناطق توانمندسازی داشته و رضایتمندی خوب ایجاد کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار