استاندار همدان توسعه پیشرفت و آبادانی را در گرو اعتماد و میدان دادن به جوانان دانست و عنوان کرد: حضور خودجوش جوانان در عرصه‌های مختلف و ایجاد تشکل‌های مختلف برای اعتلای جامعه، قابل تقدیر است.
کد خبر: ۹۰۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶ 24 September 2020
استاندار همدان با بیان اینکه جوانان ایرانی ریشه در دیانت و انسانیت دارند، گفت: دفاع مقدس ثابت کرد اعتماد به فکر و توان جوانان نتیجه بخش است.

به گزارش تسنیم، سعید شاهرخی در نشست با مجمع نمایندگان سمن‌های جوانان استان با بیان اینکه دفاع جانانه و شرافتمندانه رزمندگان اسلام در دفاع مقدس سربلندی و اقتدار ملت ایران را به همراه داشت، اظهار داشت: در دفاع مقدس اثبات شد که اعتماد به فکر و توان جوانان نتیجه بخش است.

وی با اشاره به اینکه جوانان ایرانی ریشه در دیانت و انسانیت دارند، افزود: جوانان ایرانی با وجود تحریم‌های ظالمانه، در علوم نو، حرف‌های جدی برای گفتن دارند.

استاندار همدان توسعه پیشرفت و آبادانی را در گرو اعتماد و میدان دادن به جوانان دانست و عنوان کرد: حضور خودجوش جوانان در عرصه‌های مختلف و ایجاد تشکل‌های مختلف برای اعتلای جامعه، قابل تقدیر است.

وی با تاکید براینکه از همه جوانان بزرگوار و تلاشگر استان همدان که در قالب سمن‌ها در پی رفع مشکلات و مسائل رشد و توسعه استان‌شان هستند تشکر و قدردانی می‌کنیم، مطرح کرد:هدف جدی ما، ایجاد زمینه ارتقا جایگاه جوانان و زنان برای نقش آفرینی در توسعه استان است.

شاهرخی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی فضا را برای بهره‌مندی از اندیشه و توان جوانان فراهم کرده و پروژه‌ها و فعالیت‌های خود را به سازمان‌های مردم نهاد واگذار کنند.

وی بیان کرد: بهترین راه، واگذاری امور مردم به تشکل‌ها و سمن‌ها و استفاده از ظرفیت آن‌هاست بنابراین مدیران دستگاه‌های اجرایی، سمن‌ها را در کنار خود داشته باشند و به آن‌ها کمک کنند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه باید میزان استفاده مدیران و دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت سمن‌ها ارزیابی شود و بیشتر شود، عنوان کرد: لازم است حوزه‌های سیاسی و اجتماعی در راستای ارتقا سطح کیفی و کمی سمن‌ها نهایت همکاری را داشته باشند چرا که حضور جوانان سبب شتاب توسعه کشور خواهد شد پس جوان‌گرایی باید به مطالبه عمومی تبدیل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار