حجت الاسلام احمد حسین فلاحی اظهار داشت: تاکنون درخواستی برای دریافت خودروی دناپلاس یا خودروی دیگری از مجلس نداشته‌ام.
کد خبر: ۹۰۲۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲ 24 September 2020
نماینده مردم همدان در مجلس گفت:خواستار تحقیق و تفحص دقیق از تامین مواد اولیه تا قیمت تمام شده تولیدات شرکت‌های خودروسازی هستم.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی اظهار داشت: تاکنون درخواستی برای دریافت خودروی دناپلاس یا خودروی دیگری از مجلس نداشته‌ام.

وی با بیان اینکه از ابتدای دوران نمایندگی خود در مجلس تا کنون نیز از انتخابات برای رسیدگی به وظایف نمایندگی خود از خودروی شخصی استفاده می‌کنم، افزود: با توجه به مسائل رخ داده کماکان خواستار تحقیق و تفحص دقیق ازتامین مواد اولیه تا قیمت تمام شده تولیدات شرکت‌های خودروسازی هستم.

نماینده مردم همدان در مجلس همچنین عادی‌سازی روابط دو کشور امارات و بحرین با رژیم اشغالگر قدس را سبب آزرده شدن دل‌های آزادگان جهان اسلام دانست و تصریح کرد: حقارت این دو کشور سبب شده آن‌ها مرتکب چنین عمل زشتی شوند.

وی با اشاره به اینکه این دو کشور مرتجع منطقه سال‌هاست تن به نوکری امریکایی‌ها و جبهه استکبار داده‌اند، عنوان کرد: ترامپ در تلاش است برای انتخابات آتی ریاست جمهوری در ایالات متحده برای خود دستاوردی ایجاد کرده و حمایت رژیم اشغالگر قدس را جلب کند.

 رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس شریف سازش با رژیم اشغالگر قدس را عامل انزوای این دو کشور عربی دانست و بیان کرد: مردم منطقه هر روز آگاهی و بصیرتشان افزایش می‌یابد بنابراین این کشور‌ها قطعاً به حاشیه خواهند رفت.

وی عادی سازی روابط برخی کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی نوعی تنفس مصنوعی برای این کشور برشمرد و عنوان کرد: حتی با وجود چنین اقداماتی نیز رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی سقوط کرده و به هر روز به پایان خود نزدیکتر می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار