رئیس پیشین جهاد دانشگاهی واحد همدان نیز در این مراسم با تشریح اقدامات خود در دوران مسئولیتش بیان کرد: از سال ۹۰ که مسئولیت این مرکز به بنده سپرده شد نسبت به دوره‌های قبل رشد ۳ تا ۴ برابری در بخش‌های مختلف را به وجود آوردیم.
کد خبر: ۹۰۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ 24 September 2020
معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی گفت: ازجمله اموری که باید در دوران ریاست جدید مرکز همدان مورد پیگیری قرار گیرد به پایان رساندن پروژه مرکز ناباروری است که امیدوارم با تلاش مدیر جدیدمسیر ادامه یافته و این هدف محقق شود.

به گزارش تسنیم، مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید جهاد دانشگاهی واحد همدان با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

مهدی باصولی معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی در این مراسم بابیان اینکه در دوران ریاست قبلی جهاد دانشگاهی واحد همدان خدمات شایسته و متنوعی به مردم ارائه شد که باید ادامه یابد اظهار داشت: ازجمله اموری که باید در دوران ریاست جدید مرکز همدان مورد پیگیری قرار گیرد به پایان رساندن پروژه مرکز ناباروری است که امیدوارم با تلاش مدیر جدید مسیر ادامه و هدف مهم محقق شود.

ابوالقاسم الماسی نیز بابیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری جهاد دانشگاهی یکی از رویش‌های انقلاب است، افزود: این جمله بیانگر جایگاه و نقش مهم این نهاد انقلابی در عرصه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه جهاد دانشگاهی توانست بدون حاشیه‌سازی کار‌های بزرگی انجام دهد، از توجه ویژه دولت به این نهاد خبر داد و عنوان کرد: در سه سال متوالی و باوجود مشکلات بسیاری که گریبان کشور را گرفته است ۹ میلیارد تومان به جهاد دانشگاهی واحد همدان کمک شده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان بیان کرد: برای سال ۹۹ نیز بودجه ۵ میلیارد تومانی به این مرکز اختصاص‌یافته که امیدوارم تمامی این اقدامات سبب پویای و بالندگی بیشتر این مرکز در استان شود.

رئیس پیشین جهاد دانشگاهی واحد همدان نیز در این مراسم با تشریح اقدامات خود در دوران مسئولیتش بیان کرد: از سال ۹۰ که مسئولیت این مرکز به بنده سپرده شد نسبت به دوره‌های قبل رشد ۳ تا ۴ برابری در بخش‌های مختلف را به وجود آوردیم.

اسدی با اشاره به اینکه همکاران من توانستند در طول این سال‌ها با کمترین امکانات بهترین کار‌ها را انجام دهند، گفت: به مسئولان استان توصیه می‌کنم از ظرفیت موجود استفاده کنند چراکه این مجموعه توانایی و پویایی لازم را دارد.

وی بابیان اینکه در طول این مدت توانستیم چند رتبه کشوری به دست آورده و ضمن افزایش کد رشته‌های تحصیلی، تعداد دانشجویان مراکز خود در استان را افزایش دهیم، مطرح کرد: در حال حاضر ۸۵۰ دانشجو در این نهاد تحصیل می‌کنند.

رئیس پیشین جهاد دانشگاهی واحد همدان افزود: در حوزه معاونت پژوهشی نیز اقدامات خوبی صورت گرفت است و توانستیم در بخش توسعه فضای کسب کار، مراکز طب کار، ارتقای تجهیزات و نیروی انسانی آزمایشگاه این مرکز موفقیت‌هایی به دست آوریم.

وی با اعلام اینکه تعداد خانواده‌های عضو بانک بند ناف رویان نیز از ۵۰۰ خانواده به ۴ هزار نفر افزایش‌یافته است، اظهار داشت: تلاش کردیم مرکز سفال و سرامیک نیز راه‌اندازی شود.

اسدی درباره اقدامات منجر به درآمدزایی این مرکز و کمک مسئولان استان برای تخصیص اعتبار به این مجموعه نیز عنوان کرد: در این مدت جمعاً ۹ میلیارد تومان اعتبار جذب کردیم.

وی با تأکید بر لزوم پرهیز از برخورد‌های جناحی و سیاسی در این مرکز تصریح کرد: هنگامی‌که این مسئولیت را پذیرفتم تغییراتی در بین مدیران انجام ندادم، چون هدف من استفاده از ظرفیت نیروی انسانی متعهد و متخصص بود که محقق شد.

پژوهشگاه رویان و ابن‌سینا شناسنامه جهاد دانشگاهی هستند

علی کلانتر نیا سرپرست جدید جهاد دانشگاهی همدان نیز بابیان اینکه حضور موفق جهاد دانشگاهی در حوزه فنی مهندسی، ناباروری، سلول‌های بنیادی، طرح‌های پر چالش در بخش اشتغال و ... بیانگر ظرفیت بالای این مجموعه است، اظهار داشت: پژوهشگاه رویان و ابن‌سینا شناسنامه جهاد دانشگاهی هستند.

وی با اعلام اینکه دو موضوع واردکردن این ظرفیت‌ها به استان برای خدمت‌رسانی به مردم و ایجاد ظرفیت‌های جدید برنامه ما در استان است، افزود: در حوزه فناوری مبحث مرجع بودن در بخش سفال و لعاب را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

سرپرست جدید جهاد دانشگاهی همدان با اشاره به اینکه در تلاشیم با مشارکت شهرک‌های صنعتی مجموعه‌ای آزمایشگاهی برای افزایش کنترل کیفیت را ایجاد کنیم، عنوان کرد: در بخش درمان ناباروری نیز مجموعه درمانی در استان همدان احداث‌شده که راه‌اندازی آن را ازجمله برنامه‌های خود می‌دانیم.

وی تصریح کرد: توسعه خدمات تخصصی آزمایشگاهی، توسعه مرکز طب کار در بخش بهداشت حرفه‌ای و سلامت شغلی، افزایش ارائه خدمات مشاوره خانواده، افزایش مراکز آموزش کوتاه‌مدت در استان، راه‌اندازی دوره‌های مهارتی با رویکرد اشتغال‌زایی، راه‌اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی و توسعه فعالیت‌های فرهنگی از دیگر اهداف ما در مجموعه جهاد دانشگاهی واحد همدان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار