کد خبر: ۹۰۲۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 23 September 2020
دانشجویان انقلابی همدان قرارداد ننگین عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی توسط کشور‌های امارات و بحرین را محکوم کردند.

به گزارش فارس ؛ جمعی از دانشجویان انقلابی همدان با برگزاری تجمع در مقبره شهدای گمنام دانشگاه بوعلی سینا قرارداد ننگین عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی توسط کشور‌های امارات و بحرین را محکوم کردند.

در این مراسم بیانیه‌ای اعتراض‌آمیز بدین مضمون قرائت شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ (سوره مبارکه صف آیه ۸)

توهین‌های رذیلانه و مکرر مجله موهن «شارلی ابدو» در فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) در واقع یک جریان خاص است که پرده از نیات اسلام ستیزان صهیونیستی و سردمداران آن بر می‌دارد، این عمل مشمئزکننده و خیانتکارانه در حالی صورت می‌گیرد که ناکارآمدی همه مکاتب پرزرق و برق غربی (لیبرالیسم) را به نمایش گذاشته و ترس آن‌ها از اسلام ناب محمدی و بازگشت انسان به وحی منطبق بر فطرت را عیان می‌کند.

این پرده‌دری و توهین به دین مبین اسلام و خاتم‌الانبیاء، در حالی صورت می‌گیرد که این دین الهی، دین آزادی و معنویت انسان و قرآن، کتاب رحمت و حکمت و عدالت است و وظیفه همه آزادیخواهان جهان و همه ادیان ابراهیمی است که در کنار بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان جهان با سیاست‌های پلید اسلام‌ستیزی با این شیوه‌های رقت‌بار که با بازیچه قرار دادن آزادی بیان توسط سفاکان روزگار صورت می‌گیرد مقابله کنند.

ما دانشجویان چاپ مجدد کاریکاتور موهن و هتک حرمت به ساحت قدسی حضرت محمد (ص) را شدیدا محکوم می‌کنیم و دولت فرانسه را مسئول آن دانسته و مستوجب عقوبت معرفی می‌کنیم.

آری. تمدن غرب، فقط پوستینی از کلمات آزاد و متمدن دارد و باطنش غرق در تعصب و توحش فکری و عملی است. اما این فرهنگ تا کی می‌تواند به این توحش فکری ادامه دهد؟ روزی همه جهان، حقیقت و راستی اسلام و دعوت آخرین پیامبر را یکپارچه میفهمد و فحاشی و هتاکی منقرض خواهد شد.

مسئله دوم:

پس از قبول ذلت توسط دولت دست نشانده و مرعوب امارات، اینک پذیرش ذلت سازش توسط دولت سرسپردۀ و دیکتاتور بحرین سلسله‌ای زنجیروار از اقدامات تحریک‌آمیز برای به انحراف کشیدن افکار و اذهان عمومی جهان از مسأله اول جهان اسلام و عادی‌سازی روابط با رژیم کودک‌کش و اشغالگر صهیونیستی خیانتی آشکار است که هرگز از عزم و مقاومت ملت‌های جهان اسلام نخواهد کاست و به زودی شاهد آزادی سرزمین‌های اشغالی و قدس به دست جوانان و رزمندگان فلسطین خواهیم بود.

پیوستن بحرین به قطار عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی نتیجۀ سرسپردگی یک رژیم وابسته است که تحت تعلیمات آمریکایی و اسرائیلی به حیات ظلم‌ستیزانه علیه ملت خود می‌پردازد.

گره خوردن سرنوشت آل خلیفه به سرنوشت رژیم صهیونیستی، یک پایان پیش‌بینی شده شومی برای آنانی است که به دنبال جدایی از ملت‌ها و خوش‌خدمتی به استعمارگران و توطئه‌گران علیه امت عربی و اسلامی هستند.

و، اما تمام جهانیان بدانند که ما دانشجویان مکتب سلیمانی با تمام وجود عزم خود را جذب کرده تا در راه انقلاب قدم برداریم و این اقدام ما را برای انتقام سخت از امریکاییان استوار‌تر و سرعت خروج آن‌ها را از منطقه بیشتر خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار