مدیرمعاونت تاکسیرانی همدان بیان کرد: طی چند ماه اخیر تقریبا ۳۰۰ تاکسی نسبت به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همدان توقیف شده‌اند.
کد خبر: ۹۰۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹ 21 September 2020
مدیر معاونت تاکسیرانی همدان گفت: ۹۵ درصد تاکسی‌های همدان پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت می‌کنند.

به گزارش فارس، میلاد کریمی در همدان نسبت به درخواست مردم مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی تاکسیرانان همدان اظهار کرد: اکثر خطوط اصلی در میدان امام (ره) مستقر هستند که طبق بازدید‌های صورت گرفته این موضوعات را رعایت کرده‌اند.

وی بیان کرد: اخیرا نیز بازدیدی از ۶ خیابان اصلی میدان امام (ره) داشتم که شاید یک نفر هم نبود که پروتکل‌ها را رعایت نکرده باشد.

مدیرمعاونت تاکسیرانی همدان با اشاره اینکه تنها یک مورد تخلف دیده شد که آن خودرو نیز به پارکینگ ارجاع دادیم گفت: بازرسان ما اگر ملاحظه کنند خط و یا هر تاکسی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کند فورا برخورد لازم را خواهند داشت، چون این موضوع با جان مردم سروکار است.

وی تاکید کرد: اگر کسی مشاهده کرد که خط یا راننده تاکسی این موضوعات را رعایت نمی‌کند به ما در سازمان یا سامانه ۱۳۷ اطلاع دهد تا پیگیری لازم صورت گیرد.

کریمی با اشاره به اینکه ۹۵ درصد تاکسی‌ها پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت می‌کنند و بی‌انصافی است که بگوییم اینطور نیست گفت: خودروی راننده‌ای که تخلف می‌کند چند روز به پارکینگ می‌رود که در واقع کلی هزینه متحمل می‌شود.

وی با بیان اینکه سعی می‌کنیم پرونده‌های این تاکسی‌ها را به کمیته انضباطی بدهیم تا آنجا جریمه شوند افزود: ما نمی‌توانیم جریمه‌ای داشته باشیم، اما وقتی خودرویی به پارکینگ می‌روند و از فعالیت باز می‌ماند در واقع جریمه چند صدهزار تومانی شده است.

مدیرمعاونت تاکسیرانی همدان بیان کرد: طی چند ماه اخیر تقریبا ۳۰۰ تاکسی نسبت به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همدان توقیف شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار