فرمانده سپاه شهرستان ملایر گفت: ۲۰۰عنوان برنامه در نواحی شهرستان و اقشار در هفته دفاع مقدس تدوین شده است و نخستین روز از هفته دفاع مقدس در ۳۱ شهریور با عنوان معنویت، اقتدار نیرو‌های مسلح، همبستگی ملی نام‌گذاری شده و برنامه‌هایی اعم از دیدار با امام جمعه و تجدید بیعت با نماینده رهبر انقلاب توسط پیشکسوتان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۴۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲ 20 September 2020

فرمانده سپاه شهرستان ملایر گفت: ۲۰۰عنوان برنامه در نواحی شهرستان و اقشار در هفته دفاع مقدس تدوین شده است و نخستین روز از هفته دفاع مقدس در ۳۱ شهریور با عنوان معنویت، اقتدار نیرو‌های مسلح، همبستگی ملی نام‌گذاری شده و برنامه‌هایی اعم از دیدار با امام جمعه و تجدید بیعت با نماینده رهبر انقلاب توسط پیشکسوتان برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک همدان از ملایر، سرهنگ حسینی با اشاره به لیست برنامه‌های هفته دفاع مقدس بیان کرد: نخستین روز از هفته دفاع مقدس در ۳۱ شهریور با عنوان معنویت، اقتدار نیرو‌های مسلح، همبستگی ملی نام‌گذاری شده و برنامه‌هایی اعم از دیدار با امام جمعه و تجدید بیعت با نماینده رهبر انقلاب توسط پیشکسوتان برگزار می‌شود.

وی افزود: دومین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان علم‌وفناوری، جوانان، سربازان و دانش پژوهی نام‌گذاری وبرنامه‌هایی از جمله زنگ مقاومت در مدارس کل شهرستان و آشنایی دانش آموزان با فرهنگ دفاع مندی، محفل انس با شهدا در محضر علم و قرآن مختص جوانان، نشست صمیمی با کار آفرینان سطح شهرستان، و رژه موتور سواران و خودرو‌های نظامی که تعدادی به سبک زمان جنگ آرایش داده شده، برای این روز تعیین شده است.

وی با بیان اینکه سومین روز از هفته دفاع مقدس با شعار ولایت‌مداری، آمادگی ملی و خود باوری ملقب شده است، خاطر نشان ساخت: برنامه‌هایی اعم از افتتاح کارگاه اشتغالزایی مروار بافی، سبد بافی و خیاطی در بخش جوکار، کمک‌های مومنانه در این بخش، افتتاح منازل مددجویان کمیته امداد در بخش سامن و زند، برگزاری اردوی جهادی و دیدار با خانواده اهدا کننده عضو کلنگ زنی خانه عالم در روستا، افتتاح خانه ورزش و افتتاح مرکز شبیه ساز تیراندازی که یک مرکز در غرب کشور است با کمک وزارت دفاع، سرکشی از ۴۰خانواده شهید و... از برنامه‌های این روز می‌باشد.

فرمانده سپاه شهرستان ملایر عنوان کرد: چهارمین روز از هفته دفاع مقدس با شعار اقتصاد مقاومتی، خودباوری، پشتیبانی مردمی، راهپیمایی برای پیشکسوتان به صورت نمادین، غبار روبی گلزار سهدا همزمان با سراسر کشور، سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران با همکاری سپاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران، فوتبال نیرو‌های مسلح در سپاه این روز اجرائی می‌شوند.

حسینی اضافه کرد: پنجمین روز از هفته دفاع مقدس معنویت و سلامت نام نهاده شده و برنامه‌های دعای ندبه در مسجد مطهری، حضور در نماز جمعه برای این روز در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: ششمین روز از این هفته که شعار رزمندگان، پیشکسوتان، زنان اسوه‌های صبر و مقاومت، حصور در پارک سیفیه بررسی اهمیت نقش خانواده در حفظ ارزش‌های اسلامی و صیانت از آرمان‌های انقلاب و پیروزی رزمندگان دفاع مقدس و تکریم زنان اسوه صبر و مقاومت، تجلیل از مدافعان سلامت، روایت گری مجازی برای این روز تعیین شده است.

فرمانده سپاه ملایر مطرح کرد: هفتمین روز از این هفته با شعار بصیرت افزایی و استکبار ستیزی به آن اختصاص داده شده و برنامه‌هایی مانند رزمایش طرح در سامن به صورت مجازی در این روز به اجرا می‌رسد.

سرهنگ حسینی در ادامه گفت: آخرین روز از ایام دفاع مقدس با نام "فرماندهان، عزت‌مداران، حماسه آفرینان" اجرای برنامه‌هایی اعم از یادواره متحرک در مقابل منازل دو تن از رزمندگان دفاع مقدس و یادواره آبروی محله به این روز اختصاص داده شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار