سیدسعید شاهرخی با بیان اینکه در استان همدان پروژه‌های وزارت نیرو بسیار تأثیرگذار بوده است، افزود: یکی از اقدامات بسیار مؤثری که در توسعه استان تأثیرگذار بوده، وجود سد‌ها در نقاط مؤثر است، به ویژه در دولت تدبیر و امید هر سه سال یک سد در استان همدان افتتاح شده است.
کد خبر: ۹۰۱۲۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷ 20 September 2020
استاندار همدان با اشاره به تأثیرگذاری پروژه‌های وزارت نیرو در استان همدان، مدیریت بر سد‌های این استان را مؤثر در جلوگیری از سیل در بهار ۹۸ دانست.

به گزارش تابناک، شاهرخی در آیین افتتاح سد نعمت آباد شهرستان اسدآباد با حضور وزیر نیرو تصریح کرد: یکی از اقدامات ارزشمند وزیر نیرو راه اندازی پویش #هرهفته_الف_ب_ایران است که به حق توانسته در حوزه وزارت نیرو خدمات تأثیرگذار و ارزشمندی که دولت در این حوزه دارد، به نمایش دربیاورد و موجب دلگرمی آحاد مردم شود و به عنوان نقطه عطفی در بیان خدمات ارزشمندی که برای مردم صورت می‌گیرد، مطرح باشد.

وی با بیان اینکه در استان همدان پروژه‌های وزارت نیرو بسیار تأثیرگذار بوده است، افزود: یکی از اقدامات بسیار مؤثری که در توسعه استان تأثیرگذار بوده، وجود سد‌ها در نقاط مؤثر است، به ویژه در دولت تدبیر و امید هر سه سال یک سد در استان همدان افتتاح شده است.

شاهرخی بیان کرد: در سیل بهار سال ۹۸ با وجود اینکه دومین استان پربارش بودیم و ۱۳۷ میلی متر بارندگی طی ۲۴ ساعت در استان رخ داد، همین سد‌ها موجب شد مقاومت کند و البته مدیریت خوبی بر این سد‌ها اعمال شد.

وی با اشاره به احداث سد خرمرود و گرین در استان، یادآور شد: مفتخریم عملکرد ارزشمند وزارت نیرو موجب خرسندی سایر مناطق استان نیز است به طوریکه در حال حاضر سد گرین و خرمرود در حال احداث بوده و پیشرفت قابل توجهی دارند که قابل تقدیر است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افتتاح این سد‌ها نیز باشیم.

استاندار همدان در پایان مطرح کرد: وزارت نیرو با نگاه بلندی که در حوزه آب دارد، بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه به بخش خصوصی واگذار کرده که این امر گام بزرگی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار