مشاور وزیر نیرو با بیان اینکه تامین آب شرب از اهداف اصلی این وزارتخانه است، گفت: سد نعمت آباد اسدآباد از طرح‌های اولویت‌دار بخش تامین آب کشور است که آب کشاورزی را تامین می‌کند.
کد خبر: ۹۰۰۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ 19 September 2020
مشاور وزیر نیرو و قائم مقام شرکت منابع آب ایران با اشاره به برنامه‌ریزی خوب شرکت آب منطقه‌ای همدان در خصوص تکمیل سدها، گفت: از سال ۹۳ هر سه سال یک سد در استان همدان به افتتاح رسیده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای همدان، هیئت رئیسه و اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، ۵ معاون وزیر جهاد کشاورزی و مهندس محمد حاج رسولی‌ها مشاور وزیر نیرو و قائم مقام شرکت منابع آب ایران از سد کلان ملایر بازدید کردند.

در این بازدید مهندس حاج رسولی‌ها ضمن ابراز رضایت از عملکرد شرکت آب منطقه‌ای همدان در زمینه حفاظت از منابع آب و بکارگیری خدمات الکترونیک، گفت: در استان همدان برنامه‌ریزی خوبی در خصوص تکمیل سد‌ها انجام شد و طبق اولویت بندی تکمیل و افتتاح شد.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید به طور میانگین هر سه سال یک سد به افتتاح رسیده است، گفت: سال ۱۳۹۳ سد سرابی تویسرکان و سال ۱۳۹۶ سد شنجور رزن افتتاح شد. روز یکشنبه نیز سد نعمت آباد اسدآباد با حضور وزیر محترم نیرو افتتاح خواهد شد.

مشاور وزیر نیرو با بیان اینکه تامین آب شرب از اهداف اصلی این وزارتخانه است، گفت: سد نعمت آباد اسدآباد از طرح‌های اولویت‌دار بخش تامین آب کشور است که آب کشاورزی را تامین می‌کند.

قائم مقام شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: با توجه به اهمیت موضوع تامین آب روز پنجشنبه ۲۷ شهریور ماه ۱۳۹۹ هیئت رئیسه و اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی جهت بررسی طرح تکمیلی خط انتقال آب شرب از سد کلان ملایر بازدید کردند.

حاج رسولی‌ها افزود: خوشبختانه کار‌های خوبی در استان همدان انجام شده است که از این جمله می‌توان به اجرای موفق طرح تعادل بخشی اشاره کرد که به این موجب توانسته اند سطح آب سفره‌های زیرزمینی را از اُفت شدید برهانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار