علی سنجربگی گفت: در کل استان ۶۵ خانه هلال داریم که تعدادی از ان‌ها فعال هستند و۲۴ خانه هلال نیز فردا افتتاح میشوند، ۱۳مورد آن درشهرستان همدان، ۲مورد در رزن، پنج مورد در شهرستان کبودرآهنگ وشهرستان‌های بهار، اسدآباد، نهاوند و تویسرکان هم هرکدام یک خانه هلال افتتاح می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۰۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 19 September 2020
علی سنجربگی مدیرعامل این جمعیت با اشاره به افتتاح ۲۴ خانه هلال در روز پنجشنبه ۲۷ شهریور ماه ۹۹، خاطرنشان کرد: افتتاح این خانه‌های هلال وآموزش روستاییان می‌تواند آمادگی روستائیان را در برخورد با مخاطرات طبیعی و غیر طبیعی بالا ببرد.
 
به گزارش تابناک، وی گفت: مردم هرمنطقه جزء اولین نفر‌هایی می‌باشند که درحوادث طبیعی وغیر طبیعی حاضر میشوند و اگر دوره مربوطه را گذرانده باشند قبل از اینکه امدادگران به سر صحنه برسند افراد آموزش دیده و کاربلد می‌توانند کار امدادرسانی را شروع کنند

سنجربگی گفت: در کل استان ۶۵ خانه هلال داریم که تعدادی از ان‌ها فعال هستند و۲۴ خانه هلال نیز فردا افتتاح میشوند، ۱۳مورد آن درشهرستان همدان، ۲مورد در رزن، پنج مورد در شهرستان کبودرآهنگ وشهرستان‌های بهار، اسدآباد، نهاوند و تویسرکان هم هرکدام یک خانه هلال افتتاح می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان یاد آور شد: افتتاح این خانه‌های هلال در راستای آشنایی اهالی روستا‌ها با مخاطرات، یادگیری و آموزش کمک‌های اولیه می‌باشد.

وی افزود: در طرح خانه‌های هلال روستاییان با پانسمان، بانداژ، روش برخورد با مصدوم و انجام مرحله به مرحله کمک‌های اولیه را از مربیان جمعیت هلال احمریاد می‌گیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار