مدیر اورژانس پیش بیمارستانی کبودراهنگ در ادامه از بالا بودن آمار مزاحمان تلفنی انتقاد کرد و گفت: با وجود اطلاع‌رسانی به منظور اشغال نکردن خطوط ۱۱۵ به منظور ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به شهروندان، اما مواردی از مزاحمت‌های تلفنی در ساعات شبانه روزی مشاهده می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶ 16 September 2020
مدیر اورژانس پیش بیمارستانی کبودراهنگ گفت: مرجع قضایی برای یکی از مزاحمان تلفنی این مجموعه ۶ ماه حبس تعزیزی پیش‌بینی کرد.

به گزارش ایرنا، داوود مرادی اظهار داشت: این متهم به خاطر ایجاد مزاحمت برای اورژانس کبودراهنک به قطع یک هفته ارتباط تلفنی همراه با اخطار کتبی محکوم شد همچنین در زمینه حبس تعزیزی هم جزای نقدی ۱۸ میلیون ریال جایگزین ۶ماه حبس صادر شد.

وی بیان کرد: پرونده ۲ متهم در زمینه مزاحمت تلفنی در دستگاه قضایی کبودراهنگ تشکیل شده که این پرونده‌ها در دست بررسی و اقدام است.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی کبودراهنگ در ادامه از بالا بودن آمار مزاحمان تلفنی انتقاد کرد و گفت: با وجود اطلاع‌رسانی به منظور اشغال نکردن خطوط ۱۱۵ به منظور ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به شهروندان، اما مواردی از مزاحمت‌های تلفنی در ساعات شبانه روزی مشاهده می‌شود.

مرادی اضافه کرد: تداوم این وضعیت باعث افزایش فرسودگی شغلی کارکنان شد و برخی مواقع گزارش‌های نادرست و حضور تیم‌ها در ماموریت‌های کاذب موجب صرف انرژی و وقت بی رویه شده درحدی که به انجام ماموریت‌های واقعی خلل وارد می‌کند.

وی توضیح داد: در هر ۲۴ ساعت به‌طور میانگین ۷۰ تا ۸۰ موردتماس با ۱۱۵ این شهرستان حاصل می‌شود که از این تماس‌ها حدود ۴۵درصد منتهی به ماموریت شده و ۱۵درصد برای مشاوره پزشکی و ۴۰ درصد مزاحم تلفنی است.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی کبودراهنگ اظهار داشت: مرکز پیام اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان کبودراهنگ با چهار خط ۱۱۵ و سیستم پیشرفته ضبط مکالمات از هرمکانی با ارائه رمز قابلیت دسترسی و شنود را دارد.

 مرادی ادامه داد: ساختمان جدید پایگاه شهری مجاور شبکه بهداشت و درمان بوده و همه تماس‌ها به خطوط ۱۱۵ این شهرستان به این مرکز هدایت می‌شود همچنین پس از تجزیه تحلیل، تکنسین واحد اُپراتوری ماموریت را به نزدیکترین پایگاه اورژانس محول می‌کند.

وی از زایمان طبیعی در منزل با کمک اورژانس این شهرستان در یکی از روستا‌های کبودراهنگ خبرداد و گفت: عصر دوشنبه پس از درخواست کمک برای انتقال یک مادر باردار از روستای «ازوندره» تیمی از اورژانس منطقه شیرین سو کبودراهنگ برای کمک به مادر در محل حضور می‌یابند.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی کبودراهنگ اضافه کرد: پس از حضور عوامل اورژانس در این محل و با توجه به اینکه زمان به دنیا آمدن نوزاد نزدیک شده و امکان انتقال در این وضعیت وجود نداشت، تکنسین‌ها به کمک مادر ۳۸ ساله شتافته و فرزند دختری این زن سالم به دنیا آمد.

مرادی اضافه کرد: با وجود اینکه مادر و کودک در سلامت کامل بودند، اما برای انجام مراقبت‌های مورد نیاز بعد از زایمان به بیمارستان امام رضا (ع) این شهرستان منتقل شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار