رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: این طرح با رویکرد بازاریابی اجتماعی برگزار شد و فرایند اجرایی طرح در همه استان‌های مشارکت کننده در دو مرحله مورد ارزیابی قرار گرفت که خوشبختانه مشاهده شد ۸۰ درصد رضایتمندی مردمی از طرح وجود دارد.
کد خبر: ۸۹۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱ 15 September 2020
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از استان‌های فعال در «آوای ورزش در همسایگی» تجلیل کرد.

به گزارش تابناک، نشست آنلاین تجلیل از استان‌های مشارکت کننده در طرح «آوای ورزش در همسایگی» با حضور افشین ملایی رئیس فدراسیون و روسای هیأت‌های استانی برگزار شد و از استان همدان به عنوان فعال در اجرای موفق این طرح تجلیل شد.

در این نشست افشین ملایی با قدردانی از استان‌های مشارکت کننده، اجرای طرح آوای ورزش در همسایگی را طرحی موفقیت آمیز ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه طرح آوای ورزش در همسایگی از پیش بینی‌ها موفق‌تر عمل کرد که این موفقیت مرهون تلاش استان‌های مشارکت کننده، روسا، مربیان و دست اندرکارانی است که برای اجرای این طرح تلاش کردند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی افزود: این طرح با رویکرد بازاریابی اجتماعی برگزار شد و فرایند اجرایی طرح در همه استان‌های مشارکت کننده در دو مرحله مورد ارزیابی قرار گرفت که خوشبختانه مشاهده شد ۸۰ درصد رضایتمندی مردمی از طرح وجود دارد.

ملایی با اشاره به ضرورت تداوم طرح اظهار داشت: فاز پاییزه طرح به مدت دو ماه در سراسر کشور و با محوریت تمامی هیات‌ها برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار