فرماندار شهرستان همدان با تأکید بر اینکه طبق گزارش سه ماه فصل بهار اشتغال و پنج ماهه تامین اجتماعی ۲ هزار و ۲۷۶ نفر بیمه‌شده است تصریح کرد: این موضوع موفقیت مهمی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳ 15 September 2020
فرماندار همدان با بیان اینکه ۶۲ درصد تعهد اشتغال شهرستان همدان در سال جاری با ۳ هزار و ۸۹۷ شغل محقق شده است گفت: از این میزان ۲ هزار و ۲۷۶ نفر معادل ۶۰ درصد بیمه شده جدید هستند.

به گزارش فارس، حسین افشاری در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان همدان با بیان اینکه ۶۲ درصد تهعد اشتغال شهرستان همدان در سال جاری با ۳ هزار و ۸۹۷ نفر اشتغال جدید ایجاد شده است اظهار کرد: باید از کسانی در این حوزه دست‌اندرکار هستند تقدیر و تشکر شود.

وی با اشاره به اینکه ۳۸ درصد از تعهد باقی مانده نیز محقق خواهد شد افزود: پروژه‌های اجرایی به ویژه طرح‌هایی که عملیات اجرایی دارند پیش از فصل بارش انجام شود.

فرماندار شهرستان همدان با تأکید بر اینکه طبق گزارش سه ماه فصل بهار اشتغال و پنج ماهه تامین اجتماعی ۲ هزار و ۲۷۶ نفر بیمه‌شده است تصریح کرد: این موضوع موفقیت مهمی محسوب می‌شود.

وی از همکاری همیشگی بانک‌ها در سطح شهرستان خبر داد و با تقدیر از مسوولان آن‌ها تصریح کرد: خوشبختانه مانع جدی در همدان در راستای همکاری با بانک‌ها وجود ندارد.

افشاری در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه درباره پروژه پارک ۲۴۰ هکتاری نظر دستگاه‌های خدمات‌رسان تعیین ظرفیت است خاطرنشان کرد: شهرداری تعهدات خود انجام داده که این موضوع قابل تقدیر است، اما در این مرحله باید سرمایه‌گذار معرفی شود و متناسب با ظرفیت ایجاد شده دستگاه‌های خدمات رسان ورود کنند.

وی با تأکید بر اینکه طرح‌های بزرگی همچون پرشین یاقوت و سرمایه‌گذاری ترکیه‌ای را باید دست در دست هم با جدیت به اتمام برسانیم گفت: واحد تولیدی «قارچ نگین» از واحد‌های راکد همدان بود که با ۷۰ نفر اشتغالزایی مجدد آغاز به کار کرده و در حال حاضر با صد درصد ظرفیت و سودی بالغ بر ۸ میلیارد تومان سود خالص فعال است.

افشاری با تأکید بر اینکه ایجاد تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی پایان سال گذشته با پیشنهاد خود دستگاه‌ها بر اساس ظرفیت موجود تعیین شده است افزود: این تعداد طرح با محوریت رونق تولید که ثمره آن اشتغال است تصویب شده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های کوچک و متوسط همان حلقه مفقوده تولید است چراکه علاوه بر سرمایه کمتر ریسک‌پذیری کمتر نیز دارد یادآورشد: از این دست طرح‌های اقتصادی در مناطق روستایی با نیروی کار بیشتر وجود دارد که این موضوع جای بسی خوشحالی است.

فرماندار شهرستان همدان در پایان سخنانش بیان کرد: از ۳ هزار و ۸۹۷ اشتغال ایجاد شده ۲ هزار و ۲۷۶ نفر معادل ۶۰ درصد بیمه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار