در بازدید میدانی که با حضور رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری و اعضای کمیسیون مربوطه، مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری، نماینده معاونت شهرسازی و معماری و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری همدان و شورای اسلامی و شهرداری شهر مریانج برگزار شد، حریم بین شهرداری همدان و مریانج مشخص شد.
کد خبر: ۸۹۹۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶ 14 September 2020
حریم بین شهرداری همدان و مریانج مشخص شد. در بازدید میدانی که با حضور رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری و اعضای کمیسیون مربوطه، مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری، نماینده معاونت شهرسازی و معماری و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری همدان و شورای اسلامی و شهرداری شهر مریانج برگزار شد، حریم بین شهرداری همدان و مریانج مشخص شد.

به گزارش تابناک همدان، این اتفاق با توجه به درخواست و پیگیری اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری و به همت کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر همدان رخ داد.

لازم به ذکر است که در این بازدید تمامی حد و حریم‌های بین شهر همدان و مریانج پس از بازخوانی نقشه‌ها و کنترل آن توسط نرم افزار GIS تعیین شد و پیرو بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد حریم شهر همدان تا ابتدای روستای حیدره بالای شهر بوده و بعد از آن در حوزه شهرداری مریانج بوده که وسعت بسیار بالایی را شامل می‌شود.
 
در بازدید بعمل آمده، باغ‌هایی که زیر چتر نظارتی کنترل ساختمان همدان قرار داشت، از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار بود.

تعیین حد و حریم شهر همدان و مریانج حوزه باغات کنترل ساخت وساز‌ها
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار