حسین متین به دلایل عدم استقبال از مساکن مهر ۹۹ ساله در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر اشاره کرد و گفت: دلیل عدم استقبال مردم از مساکن مهر ۹۹ ساله، استقبال آنان از مساکن خود مالکین بود که با توجه به همزمانی ارائه تسهیلات مسکن مهر خود مالکین با مساکن مهر ۹۹ ساله مردم از این واحد‌ها استقبال نکرده و در نتیجه آن‌ها به صورت نیمه‌کاره رها شده‌اند.
کد خبر: ۸۹۷۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹ 09 September 2020
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نهاوند گفت: تمام واحد‌های مسکن مهر شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر که شامل شهر نهاوند است تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش فارس، متین اظهار کرد: مسکن مهر شهرستان نهاوند در دو بخش شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و بالای ۲۵ هزار نفر به اجرا درآمد که به صورت تفصیلی در شهر نهاوند که بالای ۲۵ هزار نفر نفر جمعیت بود از سوی اداره راه و شهرسازی پیگیری و احداث شد.

وی در این خصوص گفت: در شهر نهاوند مجموعا ۲ هزار و ۹۷۴ واحد تحویل مردم شده که یک‌هزار و ۳۸۵ واحد به صورت سه‌جانبه، ۴۳۵ واحد به صورت شرکت‌های تعاونی مسکن و یک‌هزار و ۱۵۴ واحد به صورت مسکن مهر خودمالکین بوده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند گفت: تمام واحد‌های مسکن مهر در شهر نهاوند به جز واحد‌های مسکن مهر ۱۴۰ واحدی باروداب و بخشی از واحد‌های ۱۴۴ واحدی مسکن مهر جهاد قبل از سال ۹۲ تحویل متقاضیان شد و مسکن مهر باروداب نیز که عملیات اجرایی آن قبل از سال ۹۲ آغاز شده بود تماما بعد از سال ۹۲ تکمیل و تحویل متقاضیان شد.

وی با بیان اینکه تعدادی از واحد‌های مسکن ۱۴۴ واحدی مهر جهاد قبل از سال ۹۲ تکمیل شده و بخش دیگری پس از این سال تکمیل و سال گذشته به متقاضیان واگذار شد در خصوص مسکن مهر شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر که در سه شهر تابعه شهرستان اجرا شده است گفت: در شهر گیان ۲۵۸ واحد مسکن مهر، در شهر برزول ۲۷۶ واحد، در شهر فیروزان نیز ۲۱۰ واحد و یک‌هزار و ۱۳۸ واحد نیز به صورت خودمالکین عقد قرارداد شده است.

متین با بیان اینکه متولی احداث واحد‌های مسکن مهر در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده است گفت: در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر شهرستان تنها مساکن مهر خودمالکین تکمیل و تحویل متقاضیان شد و سایر مساکن به دلیل عدم استقبال مردم به صورت نیمه‌تمام مانده است.

وی به دلایل عدم استقبال از مساکن مهر ۹۹ ساله در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر اشاره کرد و گفت: دلیل عدم استقبال مردم از مساکن مهر ۹۹ ساله، استقبال آنان از مساکن خود مالکین بود که با توجه به همزمانی ارائه تسهیلات مسکن مهر خود مالکین با مساکن مهر ۹۹ ساله مردم از این واحد‌ها استقبال نکرده و در نتیجه آن‌ها به صورت نیمه‌کاره رها شده‌اند.

رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند گفت: به منظور تکمیل واحد‌ها طبق رایزنی‌های صورت گرفته قرار بر این بوده که عرصه مساکن با کارشناسی روز برآورد قیمت شده و به داوطلبان جهت ساخت مساکن ملی واگذار شود تا ضمن رونق تولید مسکن، نسبت به احیای پروژه‌های نیمه تمام دولت در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار