تیم فوتبال پاس همدان بعد از ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۰ که در هفته آخر دهمین دوره لیگ برتر جام خلیج فارس با شکست برابر استقلال تهران در همدان به لیگ دسته اول فوتبال کشور سقوط کرد تا به امروز دیگر رنگ خوشی و امید را در خود ندیده و هر سال طعم تلخ ناکامی باعث شده تا کام هواداران و عاشقان فوتبال همدان تلخ شود.
کد خبر: ۸۸۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 13 August 2020
تیم فوتبال پاس همدان عنوان دار قهرمانی آسیا؛ پس از سال‌ها ناکامی در یک قدمی صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد و شاید در بازی امروز برابر چوکا تالش به این حسرت پایان دهد.

به گزارش مهر، باز هم داستان تیم فوتبال پاس، اما این بار دیگر خبری از ناامیدی، شکست، تلخی سقوط و اشک‌های هواداران نیست، این بار داستان هزار و یک شب پاس آخرین قهرمان ایران در آسیا با تمام داستان‌هایی که در یک دهه گذشته آن در دیار هگمتانه رقم خورده متفاوت است.

تیم فوتبال پاس همدان بعد از ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۰ که در هفته آخر دهمین دوره لیگ برتر جام خلیج فارس با شکست برابر استقلال تهران در همدان به لیگ دسته اول فوتبال کشور سقوط کرد تا به امروز دیگر رنگ خوشی و امید را در خود ندیده و هر سال طعم تلخ ناکامی باعث شده تا کام هواداران و عاشقان فوتبال همدان تلخ شود.

اما در نهمین سال دوری تیم فوتبال پاس از سطح اول فوتبال کشور؛ امسال اتفاق دیگری برای تیم افتاد و این تیم یک سال طلایی و بی‌نظیر را تجربه کرد تا در فاصله دو هفته تا پایان این رقابت‌ها شانس قهرمانی و صعود مستقیم به لیگ دسته اول فوتبال کشور را داشته باشد.

امروز ورزش همدان بیشتر از هر زمانی به اتحاد و همدلی نیاز دارد و این روز‌ها در تاریخ فوتبال همدان ثبت خواهد شد، دیگر اختلاف‌ها، عناوین و پست‌ها و هیچ چیز دیگری معنا ندارد و هر کس که دلسوز نام و دیار پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین است باید به یک هدف بیندیشد و آن هم موفقیت پاس است.

همه باید از مدیران، اصحاب رسانه و هواداران دست به دست هم بگذارند تا شاهد صعود پاس بزرگ همدان به لیگ دسته اول فوتبال کشور شویم.

تیم فوتبال پاس همدان در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گروه دوم تا به امروز ۲۴ بازی انجام داده که ۱۱ پیروزی، ۹ تساوی و ۴ شکست را در کارنامه خود ثبت کرده و در حال حاضر با ۴۲ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار داد.

پاسی‌ها در هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال کشور میزبان تیم صدر جدولی و قدرتمند چوکا تالش هستند؛ حریف این هفته تیم فوتبال پاس با ۴۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد که در صورت شکست تیم تالش در این دیدار تیم فوتبال پاس به ۴۵ امتیازی و به یک قدمی این تیم خواهد رسید و همه چیز برای قهرمانی در این گروه به هفته آخر کشیده خواهد شد.

تیم فوتبال چوکا تالش با کسب یک تساوی در این دیدار می‌تواند در همدان جشن قهرمانی خود را بگیرد به همین دلیل پاسی‌ها دیدار بسیار سختی را پیش روی خود خواهند دید و برای کسب پیروزی در این دیدار باید از جان و دل مایه بگذارند.

حمایت‌ها از پاس قابل توجه بوده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شانس قهرمانی تیم فوتبال پاس همدان اظهار داشت: این فصل یکی از بهترین فصول این تیم به جهت حمایت‌هایی بود که از آن صورت گرفت و تمامی مدیران استان از مدیریت ارشد استانداری، نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و ریاست هیئت فوتبال برای صعود این تیم به لیگ دسته اول فوتبال کشور پای کار آمدند.

محسن جهانشیر افزود: از نظر مالی نیز یک از شفاف‌ترین دوران را تیم فوتبال پاس همدان در این فصل پشت سر گذاشت و از نظر مالی می‌توان با قطعیت گفت: کمترین مشکلات مالی را داشتند.

وی با اشاره به پرداخت بدهی‌های این تیم گفت: در این فصل موفق شدیم بخش بزرگی از مطالبات سال‌های گذشته تیم فوتبال پاس را پرداخت کنیم و بیشتر انرژی و منابع مالی ما را پرداخت این بدهی‌ها گرفت، اما توانستیم خطرات کسر امتیاز و عدم حضور در مسابقات را از سر این تیم کم کنیم.

جهانشیر عنوان کرد: نگرانی‌های که بازیکنان و کادر فنی پاس در فصول گذشته از نظر مالی تجربه کردند در این فصل به کمترین میزان خود رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه تمام زیرساخت ورزش همدان در اختیار پاس قرار گرفت، بیان کرد: ورزشگاه مدرن شهید حاجی بابایی مریانج و هر مکان ورزشی که پاس نیاز داشت در این فصل در اختیار تیم فوتبال قرار گرفت که به جرأت می‌توان گفت: در لیگ دسته دوم فوتبال کشور اکثر تیم‌ها از چنین امکانات در این سطحی بی بهره هستند.

وی عنوان کرد: به طور قطع جایگاه تیم فوتبال پاس همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور نیست و قهرمان سابق فوتبال ایران در آسیا شایسته جایگاه بسیار بالاتری است.

حمایت‌های مالی و معنوی برای صعود و موفقیت این تیم انجام شد

رئیس هیئت فوتبال استان همدان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در این فصل کوچک‌ترین کوتاهی در قبال حمایت از پاس صورت نگرفت، اظهار کرد: مسئولان استان در این فصل از هیچ‌گونه کمکی برای حمایت از تیم فوتبال پاس دریغ نکردند و تا جایی که توانستیم با تمام توان حمایت‌های مالی و معنوی را به جهت صعود و موفقیت این تیم انجام دادیم.

عباس صوفی افزود: بعد از سال‌ها وقت آن رسیده که تیم فوتبال پاس به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کند تا دل هواداران و مردم فوتبال دوست همدان شاد شود و بتوانیم با این موفقیت هدیه خوبی را به آن‌ها بدهیم.

وی با اشاره به مکتب بیش از ۶۰ ساله تیم فوتبال پاس بیان کرد: پاس نام بسیار بزرگی در فوتبال ایران است و جایگاه تیمی که آخرین قهرمانی فوتبال ایران را در آسیا کسب کرده در لیگ دسته دوم فوتبال کشور نیست.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان عنوان کرد: فصل جاری به طور قطع می‌تواند فصل صعود تیم فوتبال پاس به لیگ دسته اول فوتبال کشور باشد که با تلاش بازیکنان و کادر فنی این مهم به سرانجام خواهد رسید.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت مطلوب تیم فوتبال پاس همدان اظهار داشت: در کمتر از یک ماهی که به عنوان مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان منصوب شده‌ام تا به امروز بیش از ۴۰۰ میلیون تومان به این تیم تزریق کرده‌ام.

امیر عظیمی افزود: میزان دریافتی بازیکنان و کادر فنی تیم به بیش از ۶۰ درصد رسیده و در این مدت پاداش مناسب در کنار خرید توپ و لباس را نیز برای این تیم داشته‌ایم و تمام تلاش خود را انجام داده‌ام تا بازیکنان و کادر فنی کوچک‌ترین کمبودی را احساس نکنند.

وی با بیان اینکه دیدار ما برابر چوکا تالش مهم‌ترین بازی فصل‌مان خواهد بود، گفت: این دیدار برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد و برای کسب این ۳ امتیاز تا سوت پایان مسابقه خواهیم جنگید و امیدوارم با تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی یک پیروزی شیرین را شاهد باشیم.

تمام شرایط را پیش از این دیدار فراهم کرده‌ایم تا بازیکنان بدون استرس و نگرانی در خارج از زمین با هدف پیروزی قدم به میدان مسابقه بگذارند
عظیمی عنوان کرد: تمام شرایط را پیش از این دیدار فراهم کرده‌ایم تا بازیکنان بدون استرس و نگرانی در خارج از زمین با هدف پیروزی قدم به میدان مسابقه بگذارند.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به لزوم اتحاد و همدلی بیان کرد: بعد از سال‌ها ناکامی تیم فوتبال پاس در یک قدمی صعود به لیگ یک قرار گرفته و باید تمام اختلافات را کنار بگذاریم و همه با اتحاد و همدلی برای موفقیت این تیم و نام همدان قدم برداریم.

وی افزود: جای تماشاگران در ورزشگاه در این دیدار حساس خانگی بسیار خالی است، اما امیدواریم دعای آن‌ها موفقیت تیم فوتبال پاس را رقم بزند.

گفتنی است، تیم فوتبال پاس همدان در هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال کشور امروز پنجشنبه ۲۳ مرداد ماه از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان تیم فوتبال چوکا تالش خواهد بود.

این دیدار به دلیل شیوع ویروس کرونا و با تصمیم فدراسیون فوتبال بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار