ابراهیم مولوی با اشاره به اجاره‌بهای کمرشکن مسکن در شهر، گفت: با توجه به اینکه افزایش ۲۵ درصد اجاره‌بها مشمول کلان‍شهرهاست و شهر همدان هم براساس اعلام وزارت کشور جزء کلانشهر‌ها محسوب نمی‌شود و در لیست پرداختی‌های ۱۵ میلیون تومانی تسهیلات قرار گرفته، اما همچنان همین طرح هم اجرایی نشده و فشار مضاعفی بر دوش شهروندان همدانی است.
کد خبر: ۸۸۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸ 13 August 2020
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر اینکه همگان در مقابل سلامت شهروندان مسئولیت داریم، گفت: متأسفانه مجموعه مخابرات در ارائه خدمات از اینترنت گرفته تا مکالمات، گران‌فروشی و کم‌فروشی داشته و در ارائه خدمات هم ضعیف عمل می‌کند.

به گزارش ایسنا، مولوی در صحن شورای شهر همدان، با تأکید بر ساماندهی و تجمیع دکل‌های مخابراتی جدید در سطح شهر، مطرح کرد: باید با رصد سونامی سرطان در شهر همدان، مکان‌گزینی و تجمیع دکل‌های شرکت‌های تلفن همراه را با لحاظ سلامت شهروندان، اولویت بندی و ساماندهی کرد، هر چند متأسفانه این شرکت‌ها بیشتر به سود و منفعت خود می‌اندیشند و سلامت شهروندان دغدغه آن‌ها نیست.

وی مشکل اساسی عدم اجرای مصوبات شورا را عدم پافشاری بر مصوبات برشمرد و اظهار کرد: باید پیگیری مجدانه مبنی بر اینکه شهرداری مکلف بر اجرای طرح ساماندهی و تجمیع دکل‌های مخابراتی شود، داشته باشیم چراکه همگان در مقابل سلامت شهروندان مسئولیت داریم.

مولوی در ادامه با اشاره به اجاره‌بهای کمرشکن مسکن در شهر، گفت: با توجه به اینکه افزایش ۲۵ درصد اجاره‌بها مشمول کلان‍شهرهاست و شهر همدان هم براساس اعلام وزارت کشور جزء کلانشهر‌ها محسوب نمی‌شود و در لیست پرداختی‌های ۱۵ میلیون تومانی تسهیلات قرار گرفته، اما همچنان همین طرح هم اجرایی نشده و فشار مضاعفی بر دوش شهروندان همدانی است.

وی پیشنهاد داد: شهرداری و معاونت اقتصادی شهرداری همدان باید تمامی مناطق مختلف شهر را براساس قیمت‌های اعلام شده از سوی اداره دارایی به ۲۰ منطقه تبدیل کنند تا حداکثر ۱۵ درصد افزایش قیمت با عنایت به توان مستأجران لحاظ شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر همدان اظهار کرد: عملیاتی شدن و اراده اجرایی دادستانی را در این حوزه شاهد هستیم که می‌تواند بسیار رهگشا باشد، مشروط بر اینکه شهرداری برنامه اجرایی داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار