جواد عاشوری با بیان اینکه روزانه ۵۰ تن مرغ وارد همدان می‌شود، افزود: با توجه به افزایش قیمت نهاده‌ها قیمت مرغ گرم افزایش یافته و به ازای هر کیلو ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان تعیین شده است.
کد خبر: ۸۸۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ 11 August 2020
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان از افزایش قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ جدید مرغ اعلام شد که افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

به گزارش ایسنا، عاشوری بیان کرد: در حال حاضر مرغ به قیمت ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان به دست مصرف کننده می‌رسد که نسبت به هفته گذشته قیمت مرغ افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه روزانه ۵۰ تن مرغ وارد همدان می‌شود، افزود: با توجه به افزایش قیمت نهاده‌ها قیمت مرغ گرم افزایش یافته و به ازای هر کیلو ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان تعیین شده است.

عاشوری با اشاره به اینکه علاوه بر مرغ گرم، مرغ منجمد هم در بازار عرضه می‌شود، اظهار کرد: در روز عید غدیر ۲۰ تن مرغ منجمد در نقاطی، چون میدان امامزاده و سیلو توزیع شد که نسبت به روز‌های دیگر این افزایش توزیع دیده نمی‌شد.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان در ادامه مطرح کرد: در حال حاضر قیمت هر شانه تخم مرغ از ۱۸ تا ۲۰ هزار تومان و به صورت کیلویی به قیمت ۸۸۰۰ تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

وی همچنین اعلام کرد: هم اکنون ماهی قزل آلا در بازار موجود است و به قیمت ۳۲ تا ۳۵ هزار تومان در بازار همدان به فروش می‌رسد.

عاشوری خاطرنشان کرد: ماهی تیلاپیا در بازار همدان خرید چندانی ندارد، اما به قیمت ۴۵ هزار تومان در بازار موجود است و خوشبختانه تاکنون هیچ کمبودی در زمینه تأمین مرغ، تخم مرغ و ماهی دیده نشده است.

به گزارش ایسنا، اوایل تیرماه امسال بود که شاهد افزایش ۵۰۰۰ تومانی قیمت مرغ بودیم و اینک در مردادماه باز هم نرخ جدیدی برای این کالا درنظر گرفته شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار