حجت الاسلام والمسلمین سیدموسی حسینی مجد عید غدیر را یکی از بزرگترین و عالی‌ترین رویداد‌های الهی در تاریخ اسلام عنوان کرد و افزود: عید غدیر و اهمیت ویژه‌ای که به این روز نسبت داده شده است، نشان می‌دهد این واقعه بزرگ در کنار امامت تأکیدی ویژه بر ولایت دارد.
کد خبر: ۸۸۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴ 05 August 2020
امام جمعه شهر اسدآباد از برگزاری جشن غدیر در فضای باز ۴۱ مسجد شهری و روستایی این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدموسی حسینی مجد در جلسه هماهنگی عید غدیر خم شهرستان اسدآباد، با اشاره به برگزاری این جشن‌ها به مناسبت عید غدیر خم و گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: روحانیون در این مراسمات پرچمدار و پیشگام بوده و باید مراسمات را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی مدیریت کنند.

وی عید غدیر را یکی از بزرگترین و عالی‌ترین رویداد‌های الهی در تاریخ اسلام عنوان کرد و افزود: عید غدیر و اهمیت ویژه‌ای که به این روز نسبت داده شده است، نشان می‌دهد این واقعه بزرگ در کنار امامت تأکیدی ویژه بر ولایت دارد.

حسینی مجد یادآور شد: باید تلاش کنیم فرهنگ ولایت که استمرار ولایت خدا، پیامبر و ائمه اطهار (ع) است، به نسل جوان و نوجوان جامعه انتقال یابد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد هم با اشاره به ایام دهه ولایت و راه اندازی کاروان شادی بدون تجمع مردم در سطح شهر به مناسبت عید غدیر گفت: در راستای پویش «هر خانه، یک پرچم» در دهه ولایت و عید غدیر خم بیش از ۶۰۰ پرچم و علم و پایه پرچم توسط تبلیغات اسلامی در سطح میادین و خیابان‌ها در حال نصب است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار