سردار مهدی فرجی با بیان اینکه سپاه تمام قد با همه توان و امکانات برای مقابله با کرونا وارد شده است، خاطرنشان کرد: منتی بر سر مردم نیست و این تکلیف برای سپاه است چراکه عاشق مردم و کشور است.
کد خبر: ۸۸۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ 05 August 2020
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه برخی در پی ناامید کردن مردم هستند و دشمن به شدت ورود پیدا کرده است، گفت: نباید به اخبار جعلی دامن زد.

به گزارش ایسنا، سردار فرجی در مراسم رزمایش کمک‌های مؤمنانه در همدان، با اشاره به شهدای فرهنگی و دانش‌آموز اظهار کرد: انتظار ما از آموزش و پرورش به حق است و آموزش و پرورش به حق ورود پیدا می‌کند. با توجه به مشکلاتی که خود فرهنگیان دارند مقداری از حقوق خود را برای کمک مؤمنانه اختصاص می‌دهند که بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به ویژه در استان همدان جایگاه ویژه‌ای دارد، چراکه مجموعه همگام و هماهنگی هستند، به فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر رزمایش کمک مؤمنانه اشاره کرد و یادآور شد: ما در کشور خود آنطور که باید قدر رهبر را نمی‌دانیم در حالیکه در کشور‌های دیگر خلأ وجود ولایت به وضوح مشخص است.

وی با بیان اینکه با ورود مردم و اجرای رزمایش کمک مؤمنانه نقشه شوم دشمن نقش بر آب شد، خاطرنشان کرد: این رزمایش در ایام محرم و صفر نیز با توزیع بسته‌های معیشتی برگزار می‌شود.

فرجی با بیان اینکه در شرایط ویژه کرونایی دشمن همه جانبه ورود پیدا کرده است و در ماسک هم تحریم هستیم، اظهار کرد: در شهر همدان حداقل در دو مرکز ماسک N۹۵ دانش بنیان توسط بسیجیان تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان انرژی اتمی کیفیت ماسک‌های چینی، آمریکایی و ... را تا ۹۷ درصد تأیید کرده است، ادامه داد: این سازمان ماسک‌هایی که در حاشیه شهر همدان در حال تولید است را ۱۰۰ درصد تأیید کرده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به مزرعه موشکی گفت: با توجه به اینکه دشمن مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده است، هر روز یک خبر خوب می‌شنویم و در بحث تولید واکسن نیز در حال تلاش هستیم.

وی با بیان اینکه سپاه تمام قد با همه توان و امکانات برای مقابله با کرونا وارد شده است، خاطرنشان کرد: منتی بر سر مردم نیست و این تکلیف برای سپاه است چراکه عاشق مردم و کشور است.

وی با بیان اینکه باید مردم را تا وقتی که به ایمنی کامل برسیم برای استفاده از ماسک تشویق کنیم، گفت: مردم باید فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و در تجمعات و دورهمی‌ها شرکت نکنند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه باید به فکر کادردرمانی باشیم، گفت: اگر بتوانیم آمار مبتلایان را پایین بیاوریم علاوه بر اینکه در هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهد شد هزینه‌ها صرف بسته‌های معیشتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی در پی ناامید کردن مردم هستند و دشمن به شدت ورود پیدا کرده است، گفت: نباید به اخبار جعلی دامن زد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در پایان با اشاره به دستگیری رئیس گروه تندر گفت: کار جمهوری اسلامی بسیار ارزشمند است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار