حسین روستایی با بیان اینکه این حادثه در همان ابتدا منجر به فوت فرد شده بود، ادامه داد: قبل از اقدام به عملیات طی تحقیقات اولیه از شاهدین حادثه، مشخص شد پیکان در داخل پیاده رو پارک بوده و فرد فوت شده به داخل خودرو رفته که قبل از روشن کردن، خودرو حرکت می‌کند.
کد خبر: ۸۸۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳ 02 August 2020
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر از گیر کردن یک نوجوان ۱۵ ساله در زیر خودرو و مرگ او خبر داد و گفت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، گیر کردن یک نوجوان ۱۵ ساله در زیر خودروی پیکان گزارش شد.

به گزارش ایسنا، روستایی افزود: به محض اطلاع سریعاً یک دستگاه خودروی امدادونجات با تجهیزات کامل همراه امدادگران به محل اعلام شده اعزام شد و به محض رسیدن، آتش نشانان مشاهده کردند فردی در زیر خودرو گیر کرده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در همان ابتدا منجر به فوت فرد شده بود، ادامه داد: قبل از اقدام به عملیات طی تحقیقات اولیه از شاهدین حادثه، مشخص شد پیکان در داخل پیاده رو پارک بوده و فرد فوت شده به داخل خودرو رفته که قبل از روشن کردن، خودرو حرکت می‌کند.

روستایی اظهار کرد: به علت شیب داشتن پیاده رو، خودرو حرکت کرده و شخص فوت شده از داخل خودرو پایین آمده و در جلوی خودرو قرار می‌گیرد تا مانع از حرکت شود، اما ناگهان به سرعت خودرو افزوده شده و فرد در زیر خودرو رفته و منجر به مرگ وی می‌شود.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر با اشاره به اینکه امدادگران با وسیله جک سوسماری اقدام به آزادسازی جسد گیر کرده این نوجوان ۱۵ ساله از زیر خودرو کردند، گفت: با هماهنگی نیرو‌های ۱۱۵، جسد به سردخانه بیمارستان منتقل شد.

وی هشدار داد: جوانان باید به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام گذاشته و پس از دیدن دوره‌های آموزشی و کسب مهارت از وسایل نقلیه استفاده کنند تا شاهد بروز چنین حوادث دلخراشی نباشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار