منصور رضوانی‌جلال با بیان اینکه مشکلی در پرداخت مطالبات گندم‌کاران در زمینه خرید تضمینی وجود ندارد، گفت: بخشی از مطالبات کشاورزان پرداخت شده و بقیه آن نیز به زودی پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ 01 August 2020
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از تحویل ۲۳۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به ۶۰ مرکز خرید در سطح استان خبر داد

به گزارش فارس، رضوانی‌جلال با اشاره به خرید تضمینی ۲۳۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان اظهار کرد: خرید تضمینی هر کیلو گرم گندم از کشاورزان ۲ هزار و ۵۰۰ تومان مصوب شده است.

وی با بیان اینکه مشکلی در پرداخت مطالبات گندم‌کاران در زمینه خرید تضمینی وجود ندارد، گفت: بخشی از مطالبات کشاورزان پرداخت شده و بقیه آن نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از تحویل ۲۳۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به ۶۰ مرکز خرید در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: سطح زیر کشت گندم آبی در استان ۶۸ هزار و ۵۰۰ هکتار و سطح زیر کشت گندم دیم نیز ۳۳۳ هزار هکتار است.

وی با اشاره به ظرفیت ذخیره سیلو‌های گندم همدان آن را ۷۰۰ هزار تن عنوان کرد و افزود: در صورت نیاز از ظرفیت ۱۰۰ هزار تنی انبار‌های چند منظوره تعاون روستایی استان نیز استفاده می‌شود بنابراین مشکلی در این زمینه نداریم.

رضوانی‌جلال با اشاره به کیفیت مرغوب گندم همدان تأمین بذر اصلاح شده، استفاده از کود و سموم، مبارزه با بیماری‌ها و استفاده از روش‌های نوین آبیاری را از عوامل افزایش این محصول دانست و گفت: جهاد کشاورزی در این زمینه اقدامات خوبی را انجام داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار